| Nie moge rozpołowić!! | |
Wysłany: Czw 14:43, 26 Lip 2007 |
|
|
CzarnyOgar60cmm |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam problem bo pierwszy raz rozpoławiam silnik i cos mi nie idzie. Poodkręcałem wszystkie śruby te na zewnątrz i te w srodku od strony sprzęgła,cylinder ściągnąłem,tarcze sprzegłowe i nic troche odchodzi ale jak wyciagne śrubokret to znowu wraca spowrotem.jak ktos by miał jakis schemat byłbym wdzięczny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:45, 26 Lip 2007 |
|
|
Qczi |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie podwazaj karterow srubokretem !!!!!!!!!!!!!!!!! bo zrobia sie szpary i bedzie kapac jak zlozysz nawet silikon nie pomoze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:47, 26 Lip 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym ci poradzil tak trzymaj silnik za ten karter i popukaj gumowym mlotkiem po wale to ladnie samo schodzi bo mi tez nie chcialo zejsc ale zeszlo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:53, 26 Lip 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
luk2583 napisał: | ja bym ci poradzil tak trzymaj silnik za ten karter i popukaj gumowym mlotkiem po wale to ladnie samo schodzi bo mi tez nie chcialo zejsc ale zeszlo |
to jest dobry sposob poniewaz kartery trzymaja sie glownie na wale!!!, ja tez uzywam troche do pomocy lyzek do opon, ale gumowy mlotek tez bardzo sie przydaje. poza tym rusz glowa pomysl i zrob to powoli i spokojnie i rozsadnie tak zeby nic nie uszkodzic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 1:13, 27 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bierzesz prostokąty kawałek drewna, większy młotek w drugą rękę. Druga osoba trzyma silnik na jakims stole, a ty przykladasz ten kawałek drewienka do wału (od strony sprzęgła) i pukasz młotkiem w drewienko. Powoli powinien sie rozchodzić. Jeżeli nie będzie chciał, to użyj więcej siły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:05, 27 Lip 2007 |
|
|
CzarnyOgar60cmm |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale muszę ściągnąć całe sprzęgło ,bo ja ściągnełem tarcze sprzęgłowe i nie mogę ściągnąć tej reszty niewiem jak to sie nazywa ale wygląda jak tarcza hamulcowa w samochodzie:\ ,a muszę sciagać ten zmieniacz do biegów bo odkreciłem te dwie srubki ale tego zmieniacza jakos nie moge wyciagnac.najlepiej jak ktos by napisal wmiare dokładnie co trzeba sciagac po kolei,ja na razie ściagnełem cylinder ,tarcze sprz, łańcuszek,i poodkręcałem wszystkie śrubki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:20, 27 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
musisz ściągnąć wszystko od strony sprzęgła cały kosz sprzęgła jak również zębatkę przekładni głownej i jak to zdejmiesz starczy do rozpolowienia
zmieniacz wyciągniesz dopiero po rozpołowieniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:24, 27 Lip 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli nie sciągnełes sprzęgła to jak odkręciłes wszystkie śrubki ??? Kosz sprzęgłowy przykrywa jedną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:36, 27 Lip 2007 |
|
|
CzarnyOgar60cmm |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale niewiem jak ściagnac ta ostatnia czesc sprzegła bo tam nakretka jest tak ciasno ze zadnego klucza tam nie zmieszcze i niemoge te odkrecic,bo ta zebatke pierwsza ta zaden problem ale ta ost czesc sprzegła to za h.. nie sciagne ,musiał bym miec jakis klucz nasadkowy o strasznie waskich sciankach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:12, 27 Lip 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
do tego trzeba urzyc klucza rurkowego ( takiej popłaszczonej cieniutkiej rurki). Mozna tez zrobic to srubokrętem. Napewno odkręcałes kiedys nakrętki srubokrętem. Musisz zaprzec srubokret o kant nakrętki i powoli dosc lekkouderza młotkiem w końcówkę srubokreta aż nakrętka zacznie się odkręcac. Musisz poprubowac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:22, 27 Lip 2007 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
maciek konik ma racje,
twoja wypowiedz nie wnosi nic do tematu, bezsensowne nabijanie postów, dostajesz WARNa maciek-konik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:08, 27 Lip 2007 |
|
|
CzarnyOgar60cmm |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam taki klucz ale za mały.to musi być chyba 14 albo 15,tak??jak ta nakretka jest troche luźna niewiem czemu ale śrubokretem nie moge tego zrobic bo jest tam za malo miejsca.tak wogule to ja to rozbieram bo musze wymienic 1 bieg bo cos sie stalo ze 1 nie dziala,zaczelo sie gdy wymienilem olej,wczesniej normalnie 1 chodzila ,a po wymianie oleju(wlałem normalny olej do 2suw ktory dali mi w sklepie motorowerowym),wrzucam jedynke jak juz chodzi silnik i na poczatku rusza a potem zaczyna cały sietrześć i jedynka wyskakuje i silnik wskauje na wysokie obroty,jak noga bede dociskał 1 bieg to motor jedzie ale strasznie szarpie i wkoncu wyskakuje 1 albo gasnie silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:50, 27 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
W koszu sprzęgłowym jest klucz 14 Pożycz najlepiej od kogos, a nie będziesz walił młotkiem i rozjebywał nakrętkę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:49, 27 Lip 2007 |
|
|
CzarnyOgar60cmm |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
no odkreciłem juz ale nasadkowym bo rurkowy miał za grube scianki,a musze odkrecac zapłon ,magneto itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:20, 27 Lip 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej tak
chociż nie musisz tego robić jeśli padła ci np. skrzynia i nie musisz wału wyciągać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|