Wysłany: Sob 14:26, 05 Lip 2008 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak sprawdzić czy nie ma luzów?? Puzon ja nie mialem wymianego wału i ma 36lat (tyle co moja jawka) a twoj ma 19 wiec jest troche roznicy!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:39, 05 Lip 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
musisz zdjąć cylinder. Mój ma o wiele więcej i ma lekkie bicie promieniowe, ale jak się rozleci to już mam drugi silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:09, 05 Lip 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | puzon89 napisał: | Ja mam orginalny wał co ma 19lat i jest ok. a wał nie ma lekko jak dam pełny gaz to są takie obroty że silnik chce z ramy wypaść. |
Też tak myślałem a przyszło co do czego to wał musiałem wymienić. |
U mnie to akurat nie problem bo mam 2 wał na zapas w równie dobrym stanie co 1
KUBA1 napisał: | A jak sprawdzić czy nie ma luzów?? Puzon ja nie mialem wymianego wału i ma 36lat (tyle co moja jawka) a twoj ma 19 wiec jest troche roznicy!! |
Musisz zdiąć cylinder i zobaczyć czy korbowód nie ma luzów góra dół oraz tulejkę w główce i sworzeń. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Sob 18:12, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:29, 06 Lip 2008 |
|
|
Mr. J |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Lip 2008 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | To proste. Jeśli jest na chodzie to odpal ja i się przejedź jak będzie deczko mułowata i będzie ciągła nie więcej niż 45-50 km/h to jest zblokowana tyle że jeszcze dużo zależy od stanu silnika.Mogą być mniejsze dysze i koło zębate z11 na wałku zdawczym. |
Narazie nie ma możliwości się przejechać bo motorek na warsztacie. Jednak silnik odpaliłem. Fakt że z pominięciem układu paliwowego (nalałem paliwa bezpośrednio do gaźnika) i filtra powietrza, ale pracował idealnie.
Cytat: | musisz zdjąć gumę od filtra powietrza, podnieść przepustnicę i jak na końcu jest mała dziurka to jest zablokowana. jeszcze zobaczyć ile cm kolanka wchodzi do tłumika, powinno gdzieś tak 2cm.
|
O którą dziurkę ci chodzi? O tą?:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy ściągnąłem gaźnik to zauważyłem że otwór wlotowy w tym krućcu co leci do cylindra był rozwiercany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr. J dnia Nie 17:58, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:24, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Mam problem wymieniłem króciec na odblokowany wszystko gites moc jest tylko na 3 biegu przerywa.;/????????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:14, 30 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prosta przyczyna za małą dawkę paliwa dostaje silnik,po prostu musisz wyciągnąć przepustnicę,wyciągnąć linkę w przepustnicy i przełożyć zapinkę na iglicy na najniższy rowek i powinno być galanco. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:06, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dać na czwartym ząbku na iglicy????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:09, 30 Sie 2008 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
siemka:-> ja rozwierciłem króciec i wydaje mi sie,że jest tak samo jak wczesniej jak normalnie było. Czy jak dam iglice na 4-rowek doda to co mocy?? <jeszcze><a> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:09, 30 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapinkę dać ząbek niżej, co podniesie iglicę względem rozpylacza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:11, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam teraz na 2 od góry czyli na najniższy od dołu??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 19barner10 dnia Sob 21:11, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:12, 30 Sie 2008 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze uciołem kolanko o 10-cm, bo mam 2 rury wydechowe ta starsza od kaczki i taka jak oryginalnie w mustangu, po rozwierceniu dlawika niewidze zadnych zmian i zalozylem te 1od kaczki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:15, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92
Czyli mam zmienić na najniższy rowek tylko i bedzie gites?????? a jak to nie pomoże to co to może być??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:43, 30 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz ustawić ząbek niżej. Nie wiem ile ząbków masz na iglicy. A jak nie pomoże to się dalej pomyśli, pewnie przerwa na przerywaczu.
Minul., tak samo tzn. jak? Jakie masz osiągi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Sob 21:44, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:57, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok dzięki jutro zobacze a jak nie to mówisz że przerwa na przerywaczu ????
na tym zablokowanym króćcu mial mniej mocy i wolniej sie rozpędzal ale szybciej jechal a jak zmienilem na ten odblokowany to przerywa na 3 biegu a takto z pierwszego pali;d |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:22, 30 Sie 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do tej przerwy to ustaw tłok w gmp i daj na przerywaczu 0.4mm i będzie git |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|