Wysłany: Sob 22:33, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok. ale jak mam odmiezyc te o,4mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:39, 30 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczelinomierzem. Wybierz listek grubości 0.4 mm i wg. niego ustaw przerwę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:44, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I według ciebie powinno być gites??? nie będzie przerywać??? a może być brudny gaźnik? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:22, 30 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj sprawdź najpierw co Ci radzimy. Gaźnik też może być brudny, ale na pierwszym miejscu jest przerwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:40, 30 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok dzięki wielkie jutro odmierzę te 0,4 mm na przerywaczu i dam znać ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:41, 31 Sie 2008 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no i jak jadę na prostej i redukuje na 3 to muszę trzymać na połowie gazu bo jak dam na max to go muli, oczywiście we 2 osoby i jade ledwo 40-wtedy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miniul dnia Nie 8:49, 31 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:17, 31 Sie 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak możesz redukować na 3, jak jawka ma tylko 3 biegi... Redukowanie to zmiana z wyższego biegu na mniejszy, zapamiętajcie to w końcu.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:02, 31 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmieniłem tą przerwe na przerywaczu (0,4mm) i jest to samo czyli musze zmienić zapinke na iglicy??????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:36, 31 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:44, 31 Sie 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej podegnij blaszke przy pokrywce pływaka do góry to będzie dostawała nieco wiecej paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:54, 31 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok dzięki jak cos to dam znac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:45, 31 Sie 2008 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_Krzysiu_ wielkie dzięki za pomoc strasznie mi pomogłeś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:47, 31 Sie 2008 |
|
|
19barner10 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2008 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Galkowek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
taki pan mi powiedział że też może być przyczyna tego za dużo paliwa dostaje jest to możliwe?????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:38, 31 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurde, trzeba spróbować. Nie dostaniesz wszystkiego jak na tacy, bo to nie nasz motor, tylko Twój. Spróbuj... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:12, 29 Sie 2009 |
|
|
Andrew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2009 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przykleję się do tego tematu.
Na forum nie znalazłem nic na ten temat ale może i ślepy jestem
Często i gęsto piszecie o odblokowaniu króćca.
Na czym to w ogóle polega może mi ktoś po krótce wyjaśnić?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|