 | Ogar gaśnie na zimnym silniku. |  |
Wysłany: Sob 17:35, 12 Sty 2008 |
|
|
Konek456 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 11 Sty 2008 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wziąć na paliwo? |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, jestem tu nowy. Mam problem. Otóż mój ogar 200 na zimnym zapali z kopa, dostaje obrotów i gaśnie. Co to może być? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 17:46, 12 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam. Wyciąg świece i zobacz czy jest mokra, jak jest mokra to wytrzyj ją tylko i powinien odpalić. Przynajmniej u mnie tak jest. A jak sie rozgrzeje to pali normalnie?? A i jaki kolor ma świeca po wyciągnięciu i jaka jest iskra  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:52, 12 Sty 2008 |
|
|
Konek456 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 11 Sty 2008 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wziąć na paliwo? |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Świeca po wyciągnięciu jest mokra, jak się rozgrzeje pali normalnie, świeca ma kolor kawa z mlekiem(rdzawy), iskra na zimnym jest mała, a na rozgrzanym duża. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:57, 12 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wytrzyj świece i spróbuj odpalić. U mnie jest to samo cały czas. Ale jak ja mocniej kopne to za którymś razem załapie I zmniejsz minimalnie przerwe na świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:00, 12 Sty 2008 |
|
|
Konek456 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 11 Sty 2008 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wziąć na paliwo? |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na razie rozgrzewam go tak, że zdejmuję gumę od filtra powietrza, i na zapych jedynie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:02, 12 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zrób tak jak mówiłem a nie baw się w zapychanie motorka  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:22, 12 Sty 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przeczyść sobie jeszcze gaźnik tak profilaktycznie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:31, 12 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czyszczenie gaźnika w tym przypadku na nic się praktycznie nie zda
ponieważ: zalewa świece, a tzn. że jak już to trzeba by go było tylko wyregulować  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:38, 12 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jak nie pomoże to masz świece złą (wartość cieplna) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:43, 12 Sty 2008 |
|
|
Konek456 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 11 Sty 2008 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wziąć na paliwo? |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam NGK BP7HS, miałem ISKRĘ F75, ale na niej w ogóle nie palił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:45, 12 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Konek456 napisał: | Ja mam NGK BP7HS, miałem ISKRĘ F75, ale na niej w ogóle nie palił. |
dziwne.. Ja cały czas jeżdżę na iskrze 75 i pali dobrze. NGK jeszcze nigdy nie miałem
Wcześniej miałem iskre95 i też chodził super. Tylko u mnie to zależy od ustawienia zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:20, 13 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zmień świecę na iskre F95 i powinna chodzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:05, 13 Sty 2008 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Drogi Kolego, nie martw się tym, jeden z moich przyjaciół też na zimnym silniku ma problem z odpaleniem i musi troszkę popchać. Na ciepłym jest idealnie, a jeśli ci to bardzo przeszkadza to po eksperymentuj z regulacją gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:42, 13 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie zmieniaj raczej na F95. Ja bym radził na zimę F75.
Chociaż każdy silnik jest inny.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:13, 14 Sty 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tu nie chodzi raczej o za bogatą mieszankę p-p ale raczej o zbyt ubogą. Radzę podnieść poziom paliwa i dobrze przelewać gaźnik przed odpaleniem zimnego silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Pon 18:14, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|