Wysłany: Czw 19:33, 27 Mar 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
|
|
|
|
zobacz czy świeca daje równą iskrę (czy nie przerywa) spróbuj na świecy o innej ciepłocie, mi na f-75 też zalewało, teraz mam f-85 i wszystko gra. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:50, 27 Mar 2008 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź sprężanie w cylindrze morze dlatego nie pali morze nie dałeś uszczelki albo zalewa ci bo za dużo paliwa dostaje krzywka w garnuszku morze za mocno wygięta do dołu jak nie to to nie mam pojęcia :Pa nie wsadzałeś czasem większych dysz do gaznika w ramach tuningu ? morze to wina ze zalewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:41, 27 Mar 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
na swiecy f-75 i f-95 jest tak samo zalewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:57, 28 Mar 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To zmniejsz tą dawke paliwa. W komorze pływakowej masz tą blaszkę u góry
minimalnie ją podegnij w dół i będzie git. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:38, 28 Mar 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi sie zdaje ze cewka nie wydala , to prawda jest iskra ale tylko gdy jest na zewnatrz gdy ja próbuje, po prostu pod cisnieniem cewka nie wydala i nie daje iskry dlatego wymienie cewke w\n na nowa i kabel i powinno byc ok jak nie to rozpier*ole tego złoma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:36, 29 Mar 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie rozwalaj nic bo się nie opłaca tyle wysiłku włożonego w niego tak po prostu niszczyć tylko zrób to co Ci radziłem, jak chcesz to też wymień sobie tą cewkę ale nie zniechęcaj się |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:18, 29 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyjście: daj silnik/ motor do fachowca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:23, 29 Mar 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe problem rozwiazany:) Dałem cylinder z drugiej jawki i odrazu zapaliła pewnie to przez to ze moze gdzies przypadkowo za duzo powiekszyłem okna. Teraz bede miał oryginalny czeski cylinder po 4 szlifie membranke, naszczescie przewiercony gaznik nie był niczego przyczyna cewka tez była wporzo
problem rozwiazany mozna zamknąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|