| Problem z gaźnikiem 16n1-12 | |
Wysłany: Sob 23:05, 16 Sty 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema jestem to nowy ale chciałbym przejść od razu do rzeczy: założyłem do ogara 200 simsonowski gaźnik 16n1-12 (niby jest on tam przymulony ale powinien chodzić) przerobiłem króciec i wszystko jest git ale mam duży problem silnik nie chce ciągnąć paliwa z gaźnika do cylindra jakby co gaźnik jest czysty nowy, przeprowadzałem milion regulacji poziom paliwa jest ustawiony na maksymalny lecz po mimo to świeca jest sucha.Ogar odpala na chwile jak wleję paliwo do cylindra poprzez otwór na świece ale zaraz gaśnie niewiem co mam zrobić pomóżcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:53, 16 Sty 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jestes pewny że paliwo dochodzi do gaźnika ? może to wina kranika ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:09, 17 Sty 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
paliwo dochodzi na 100% bo jeszcze sprawdzałem w komorze pływakowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 4:25, 17 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sory za OT ale w tytule tematu jest błąd więc ja ino mówię ,ale jest to sprawa moderatorów. A co do tematu to nalej przez strzykawkę do wężyka paliwa i niech sobie swobodnie zejdzie aż do momentu gdy nie zejdzie i wtedy dmuchnij w wężyk i wtedy zobacz. A tak wogóle to ssanie masz podłączone. ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:40, 17 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A króciec dobrze spasowany? Może ma jakieś progi, nierówności? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:08, 17 Sty 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy wy jesteście głusi ??? mówie przecież że paliwo dochodzi na 100% do gaźnika. A druga sprawa to czy te nie równości w krućcu (mam trochę ,, buł,, w środku po spawaniu króćca) mogą spowodować że paliwo nie dochodzi do cylindra? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:12, 17 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj to wszystko na gładko wyszlifować. A pod jakim kątem przykręcony jest ten gaźnik? Równo? Może spróbuj przedmuchać cały gaźnik, dysze itp. Bo jakby nie patrzeć to od tego wypadałoby zacząć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:49, 17 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dysze masz zapchane i nie pierdziel farmazonów, kształt króćca nie ma nic do tego czy paliwo dochodzi, jak jest szczelny to na bank zapchane dysze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:55, 17 Sty 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w dysze dmuchałem i nic wszystko jest idealnie czyste gaźnik jest nowy ddr-owski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:58, 17 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego nic nie wspomniałeś o ssaniu a bez tego nie dziw się że są takie herezje,kop na ssaniu i rechnie. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:59, 17 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na bank coś jest zatkane, wykręć dysze i przedmuchaj kanaliki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:26, 17 Sty 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ssanie? ssanie jest przecież poto by ułatwić rozruch a nie poto że przy 87 kopnięciu świeca jest dalej sucha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:36, 17 Sty 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli tak sadzisz to radze spróbować odpalić ETZ na zimnym silniku bez ssania ii od razu życzę powodzenia...... |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:28, 17 Sty 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to ok. kupię linke od ssania i zobacze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:48, 17 Sty 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
michal_b17 napisał: | Jeżeli tak sadzisz to radze spróbować odpalić ETZ na zimnym silniku bez ssania ii od razu życzę powodzenia...... |
Moją kawe w chłodne dni tez było cięzko dygnac bez ssania w chłodne dni -1 C. Natomiast w lato uzupełniam tylko gaxniki paliwem(kranik podciśnieniowy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|