| zalewa, silnik na dotarciu | |
Wysłany: Sob 11:42, 28 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Mam cholerny problem z moją jawką. Silnik jest świeżo po remoncie. Zaczne od początku: Mianowicie wczoraj iglica na 2 rowku od góry, ładnie paliła, kopciła ale to dlatego, że dałem jej więcej oleju bo na dotarciu, jako tako się zbierała, trzymała wolne obroty, na zimnym odpalała. Dzisiaj jakaś kurna katastrofa... świece mi non stop zalewa olejem, przez co gubi iskre, dałem jej na 1 rowek od góry i jako tako odpaliła ale zdaje mi się to nielogiczne, raz że wczoraj paliła a dwa że przecież silnik na dotarciu powinien mieć 3 rowek od góry.. a jak dam 3 to juz jest totalny niewypał, nic nie łapie odrazu zalewa... Przerwy na świecy i przerywaczu ustawiałem rózne (od 0,3 po 0,6) i non stop to samo, próbwałem na innych świecach, nawet je wypalałem nad palnikiem, gaźnik szczelny, blaszki nie ruszałem ale paliwo w wężyku się rusza po zatapianiu i z tym nie było problemów, zaworek nie przepuszcza, pływak nówka, iglica nówka, no kurna krótko ujmując ręce opadają... Powiedzcie mi jak to jest z tym docieraniem... Paliwo wymieszałem 1:25 z tym orlenowskim syntetykiem czerwonym. Najbardziej wkurza mnie to, że przecież wczoraj jeździła na tym 2 rowku od góry, Nawet se z radochy światła zrobiłem a tu taka klapa... =/ Macie jakiś pomysł? Jak to jest z tą zapinką jak macie u siebie ustawioną iglice? jak mieliście po remoncie? Z góry wielkie dzięki! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:46, 28 Lis 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:48, 28 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z zapłonem nic nie ruszałem, ale dzisiaj go troche przyśpiesze, może to coś da. Jak wy macie ustawioną tą iglice? jak robiliście remont to mieliście na 3 od góry? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:41, 28 Lis 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak zalewa olejem to simmeringi poszły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:37, 28 Lis 2009 |
|
|
gasto25 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2008 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jacu1234567890 napisał: | jak zalewa olejem to simmeringi poszły |
Gratuluje inteligencji napewno świeżo po remoncie mu simmeringi poszły no brawo!!!
A co do zalewania to tak jak już ktoś pisał trzeba zacząć od sprawdzenia ustawienia zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:59, 28 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki wielkie za odpowiedzi! Simmeringi wymieniałem przy remoncie, a co to zapłonu to musze przyznać, że nawet nie przeszło mi to przez głowę, więc spróbuję. Ale to już jutro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:24, 28 Lis 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do simmeringow, to moze sie zdarzyc ze przy remoncie zle sie go wlozy albo się troche odwinie. Wszystko jest mozliwe... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:44, 28 Lis 2009 |
|
|
gasto25 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2008 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143 napisał: | Co do simmeringow, to moze sie zdarzyc ze przy remoncie zle sie go wlozy albo się troche odwinie. Wszystko jest mozliwe... |
No zgadzam się ale to tak w przeciągu tak krótkiego czasu tak bardzo coś simmerom zaszkodziło jeśli by je źle założył to od początku moto by nie chodził tak jak trzeba coś by świrował ale jeśli dobrze jeździł i nagle się coś jebło to w przypadku jawki raczej logiczne że na 90% zapłon taka wada fabryczna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 1:05, 29 Lis 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No kolego o tych zimeringów nie był bym taki pewien ,że mogą być dobre, nie podwiną się itp. lekkie zachaczenie wałem i jest podwinięty więc nie mów ,że nie jest możliwe wszystko jest możliwe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:00, 29 Lis 2009 |
|
|
gasto25 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2008 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem jak to jest z tym zakładaniem czasem faktycznie źle się na wał nałoży i są takie jaja ale to nierealne żeby mu się podwinął w ciągu jednego dnia tym bardziej że wcześniej przez jakiś czas wszystko było w porządku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:02, 29 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana zapłonu w każda stronę nie pomogła, powiedzcie mi co to może być skoro po zalaniu gaźnika (zatopienia pływaka) gdy ją pchnę odpali na te 3-4 obroty silnika a potem gdy ją pcham i manewruję przepustnicą pyrknie raz na 50 obrotów, świeca jest lekko zwilżona i gubi iskre natychmiastowo. Przerwa na przerywaczu 0,4. To jest już kurna jakaś paranoja, co za sprzęt to już sił brakuje... Jeszcze 2 dni temu paliła kurna po przepchaniu 20 cm i odrazu trzymała wolne obroty a teraz się coś spier*oliło. Simmeringi mi trzymały przez dobre 30km więc to chyba nie one a pozatym to jest kwestia jednej nocy, ona stała jedną noc i na następny dzień się coś poje*ało. Opadam już sił, macie jakiś pomysł? Może mi ktoś napisać jak miał ustawioną przepustnicę po remoncie? Przez cały okres jeździłem na 3 rowku tylko że cięzko mi się ją odpalało na zimym więc dałem jej na 2 od góry i jeździła... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:52, 29 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustaw na 2 rowek licząc od góry, spróbuj na innej świecy i wyczyść dysze w gaźniku.
Jak się nie odezwie to wymień kondensator i wyreguluj zapłon.
Kondensatory lubią padać z dnia na dzień |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:08, 29 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Motor zapalił! Przyśpieszyłem nieco zapłon, ustawiłem na 2 rowek od góry i wsadziłem starą polską świece ISKRA F75. I teraz dzieje się dziwna rzecz. Wsadziłem tą świece i ładnie pali, trzyma obroty itp. Ale z ciekawości po zgaszeniu wsadziłem iskre F80 i odrazu się zaczęła dusić i ledwo co szła... Czy taka różnica ciepłoty może mieć aż takie znaczenie? Czy może coś nie tak z układem zapłonowym? Na f75 chodzi jak marzenie... Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wsadziłem starą NGK, która miałem jeszcze z wsk i też sie dusiła, jedyna na którek śmiga to ISKRA F75. Co na to powiecie? U was też to tak wygląda? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:19, 29 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo iskra F75 jest zalecana do jawki i na niej powinna dobrze chodzic ale ze na 80 dusiło to mnie dziwi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:26, 29 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może po prostu ta f80 była troche usyfiona, bo te świece to znalazłem w pudełku z częściami, w każdym razie problem rozwiązany. Dzięki Wam wielkie za pomoc. Jawka to jest po prostu sprzęt dla biednego kowalskiego, chodzi na świecach za 6 zeta heh.
Pozdrawiam!
Temat do zamknięcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|