Wysłany: Nie 9:08, 28 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolega żle powiedział zależy od tego czy masz odblokowany silnik czy nie cewka ma być tam koło pzedniej zebatki a kondensator na dole wałek nazywa sie magneto a koszyk stojan |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:49, 28 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolo magneto to jest to co jest na wale a nie walek. wiec nie mów głupot. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:51, 28 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
walther powiedział wałek-namagnetyzowany od kiedy wał korbowy jest namagnetyzowany? wiem co gadam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:57, 28 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
od kiedy??? a zobacz sobie czy jak chcesz odkrecic krzywke czy jest namagnesowana ta śrubka . a po za tym wałem wyglada inaczej niz magneto, jest na napewno mniejszy a nie taki duzo. jak ty wogole wiesz jak wyglada wałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:13, 28 Paź 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
po pierwsze ten wałek to krzywka (z tego co wyczytałem) a po drugie musi być przerwa między cewką a magnetem taka ok. 0,5mm !!
niemoże nic ocierać
a mógłbyś mi zrobić zdjęcie swojego zapłonu ??
byłbym wdzięczny
a co do zapłonu jak masz zablokowaną to ustaw 1,5 (albo odblokuj i ustaw 2,0 lub 1,9 ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:23, 28 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
50MUSTANG napisał: | kolega żle powiedział zależy od tego czy masz odblokowany silnik czy nie |
Wiem, że źle powiedziałem. Ale dodałem też, zeby przeczytał temat o ustawianiu zapłonu w dziale "Problemy rozwiązane". A niech się postara, przecież nikt nie będzie podawał wszystkiego jak na tacy. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:14, 03 Lis 2007 |
|
|
WALTHER |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
chodzi o cewke wewnetrzną mam taki problem nie wiem gdzie podlaczyc kabel + ktory idzie od tej cewki zaplonowej ten z lutem gdzie go podlaczyc do cewki butelkowej czy do przerywacza, no i ten co trzeba odlutowac co jest przylutowany do rdzenia czyli - gdzie podlaczyc z czym go zlutowac ????pilne prosze o pomoc bo pisze juz kolejny raz i nie ma odpowiedzi mam juz wszystko zlozone tylko zostalo mi to o czym teraz pisze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:16, 03 Lis 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:42, 03 Lis 2007 |
|
|
WALTHER |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok czyli tam gdzie jest lut na cewce zaplonowej lutuje kabel + i podlaczam go do przerywacza ,ale co z tym drugim drutem ktory jest przylutowany do rdzenie ma zostac przylutowany czy odlutowac go ,jezeli tak to co z nim zrobic gdzie go podlaczyc ,posiadam w iskrowniku tylko jedną cewke zaplonową i nie moge do tej pory uzyskac informacji czy to wystarczy do uzyskania iskry i odpalenia motoru temat zaplonu jest zamkniety wiem jak to zrobic .. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:57, 03 Lis 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jedną cewke podlaczasz do przerywacza od przerywacza do cewki w/n i do swiecy(tak przynajmniej jest w ogarze) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 0:02, 05 Lis 2007 |
|
|
WALTHER |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.Odnosnie postu jest iskra na przerywaczu i na swiecy i to ladna,temat mozna zamknąć.Iskrownik musi byc czysty ,magneto tez,przerywacz odizolowany nakretkami ,sprawdzalem na mierniku jak jest otwarty nie ma przejscie miedzy obudowa iskrownika a srubka na przerywaczu jak zamkniety, jest przejscie,cewka zaplonowa wewnetrzna ktora jest zamontowana na iskrowniku musi miec odstep miedzy magnetem nie moze ocierac o magneto powinna byc na przeciwko przerywacza,cewka ta jest podlaczona do przerywacza ,od przerywacza kondensator sparwdzony tez miernikiem i kabel od przerywacza do cewki butelkowej+ butelkową tez sprawdzalem miernikiem byla ok i na koncu kabel - do masy.Platynki musza sie dobrze ze sobą stykac w przerywaczu , dobrze przeczyscic papierkiem ,ustawic przerwe na przerywaczu i zaplon tak jak piszą na forum z uzyciem suwmiarki i szczelinomierza.Wszystko to jest opisane na forum trzeba poczytac poszukac i checi do pracy ja tak zrobilem jest iskra motor odpalil..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|