 | 3 pytania |  |
Wysłany: Pią 8:12, 28 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zmieniłem cylinder na ten ala 60 cm i pytania
czy wieksza przerwa miedzy cylindrem a głowicą jest normalna na 60 cm ??
i czy na nowym cylindrze takie dziwne ocieranie słychać to normalne nie ??
po zmienieniu jawka na jedynce normalnie jedzie zmienie na 2 i gaśnie co jest ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | Re: 3 pytania |  |
Wysłany: Pią 12:51, 28 Sie 2009 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | czy wieksza przerwa miedzy cylindrem a głowicą jest normalna na 60 cm |
tak, to norma. U mnie też tak jest
Co do ocierania to raczej słyszalne być nie powinno. Ale też nie mam pewności w 100%
Cytat: | po zmienieniu jawka na jedynce normalnie jedzie zmienie na 2 i gaśnie co jest ??? |
Zasada docierania nowych elementów silnika jest prosta: moto odpalasz, stawiasz i sobie pracuje na jałowym. NIE JEŹDZISZ!!! Dopiero po wstępnym dotarciu można wsiąść i delikatnie jechać. Sa etapy któych należy sie trzymać, w przeciwnym razie energia i ciepło wytwarzane podczas pracy silnika (docieranego wstępnie) będzie tak duże że doprowadzi do spuchnięcia tłoka, ewentualnie zatarcia się silnika.
Nowe elementy mocno o siebie trą. Przy tarciu silnik sie ostro grzeje.
Jeśli nie zachowujesz w tym ładu i porządku, i od razu jeździsz to sie nie dziwie ze ci gaśnie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 13:20, 28 Sie 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Widzę że Trinixi powróciła
Co do tego postawienia moto na wolnych to ja się nie zgodzę, zmieniłem same pierścienie (simsonowskie) i nie mogłem motoru upchnąc ale jak odpalił to jak puściłem gaz to od razu mi zgasł więc ja nie jestem pewny czy moto na świeżych częściach da się zostawić że by sobie popyrkał... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 16:41, 28 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prawda. Jak ma się silnik w częściach to zaraz po złożeniu jest wszystko rozregulowane i niedopasowane tak jak powinno być.
Prawda, zaraz po remoncie powinno się zostawić na wolnych Obr, ale w praktyce to raczej niemożliwe. Żeby wszystko ustawić, silnik musi być bardzo rozgrzany, a na dotarciu to raczej niezalecane.
Moim zdaniem najlepiej zrobić 100km+ i dopiero wtedy wszystko dokładnie ustawić. Wolne obroty, gaźnik i w ogóle wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 16:52, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 16:52, 28 Sie 2009 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jest rozregulowane, ale zostawienie motoru na wolnych obrotach nie oznacza też że odpalamy, stawiamy motor i idziemy na obiad. Pierwsze chwile trzeba staćobok, regulować, kombinować byle nie gasł.
Ale głównym założeniem docierania jest NIEOBCIĄŻANIE silnika, czyt. nie siadamy na niego z tyłkiem żeby się bujnąć szosą ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:10, 28 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:12, 28 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
należy docierać na wyższych obr ponieważ się nie robi taki próg a nie na taki aby tylko wał się obracał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:42, 29 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dla sprostowania.
Docieraj tak jak pisała Trinixi ale od czasu do czasu daj mu w rurę żeby nie było progu tak jak kolega wyżej napisał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:34, 29 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a z tym dzwiękiem dziwnym to chyba nic nie ???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:00, 29 Sie 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam pytanie a nie chcę zakładać nowego tematu, a mianowicie Czy da się zrobić samemu szlif cylindra ? pozdro i dzięki za odp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:53, 29 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak masz czym to joo bo ręcznie to nie wyjdzie tak idealnie jak maszyną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:06, 29 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Samemu zrobisz szlif ale jak masz tokarkę i trochę wiedzy. Tylko żeby ci nie przyszło do głowy robienie szlifu wiertarką nawet stołową bo zrąbiesz cylinder. Lepiej kupić tłok z pierścieniami zawieść cylinder do tokarza. On powinien zrobić ci szlif za 20zł albo odpowiedni załącznik do pracy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:32, 29 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oddaj do tokarza, ja jak dawałem do przetoczenia czeski cylek 50cc na 60cc to zapłaciłem 30 złociszy i jestem bardzo zadowolony. Bez tokarki nie da się tego zrobić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:32, 30 Sie 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jeszcze jedno po czym poznać że jest to cylinder czeski czy polski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:50, 30 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na przylgni przy oknie wydechowym jest wybite A, B lub C, w zależności od grupy selekcyjnej. Tak w fabryce kojarzyli wymiarami tłoki z cylindrami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|