Wysłany: Pon 9:39, 09 Lip 2007 |
|
|
konczyflugahugaluga |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007 |
Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Tłok nominalny: 56
1szlif: 56,5
2szlif: 57
3szlif: 57,5
4szlif: 58 |
coś duże te wymiary mi sie wydaje że średnica tłoka nominalnego ma 36 a kolejne o 0,5 wieksze jeśli ich nie wiedać wystarczy usunąć nagar z tłoka jeśli tam jest raperem ściernym a poco wykręcać tłok na tłoku są wszystkie informacje zawarte (jaki rozmiar i ktorą stroną ma być montowany strzałka) jeśli juz wyjmowałeś tłok to pamietaj że w jawce zawsze montujesz tłok strzałką do dołu inaczej będą sie działy dziwne rzeczy z sprzętem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 9:59, 09 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłok standardowy ma średnicę 38mm, każdy szlif daje 0,25mm więcej.
Tłok z zestawów 60cccm ma natomiast średnicę 40mm - co daje w rzeczywistości pojemność ok. 55ccm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:13, 09 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale tam chodziło chyba o wymiary pierścieni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:01, 09 Lip 2007 |
|
|
kwiatek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ok dzieki
Dwa lata temu kupilem jawe 50. Byla ona troche kiepska pod wzgledem technicznym. Pojezdzilem nia moze miesiac? Odstawilem ja na rok do garazu bo nie mialem czasu sie nia zajac. Teraz nabralem checi i mam pytanie odnosnie jawki. Wczesniej kopka nie dziala tzn. blokowala sie ze nie dalem rady nia ruszyc. Niedawno rozebralem silnik i ladnie poskladalem, wymienilem pierscienie i kopka odbija, ale jak montowalem silnik zauwazylem ze tlok troche zacina sie w cylindrze w jednym miejscu. Obejrzalem cylinder i zauwazylem ze w srodku gdzie nie gdzie pojawily sie takie jakby plamy rdzy (wszedzie byl chrom) i wlasnie tam zacina sie tlok. I chcialbym zapytac czy to jest normalne ?? Czy u was tez tak jest?? tlok zacina sie troche w miejdzu miedzy otworem od tlumiak a gaznikiem. ( zacina sie tzn. troche ciezej tam chodzi niz w pozostalych miejscach)
PS. jak sprawdzic czy mam dobra swiece? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:12, 10 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
po pierwsze to musisz oddać cylinder na szlif albo kupić nowy !! ponieważ niemoze tamn byc rdzy ani niemoze się tłok zacinać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:21, 10 Lip 2007 |
|
|
kwiatek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak sprawdzic czy mam dobra swiece? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:40, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jakim sensie dobrą? Dobra ciepłota, czy dobrze działa czy co? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:08, 10 Lip 2007 |
|
|
kwiatek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy jest poprostu sprawna czy dobrze dziala i czy w ogole dziala |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:14, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przykładasz gwint świecy do masy (cylinder, głowica) i na włączonej stacyjce kopiesz. Jak jest iskra, świeca jest OK. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:17, 11 Lip 2007 |
|
|
kwiatek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie:)
Jakie sa skutki jesli zle albo w ogole nie ustawie zaplonu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:56, 11 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może wogóle nie odpalić, źle chodzić (nie mieć mocy, nie trzymać wolnych obrotów, dużo palić). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:50, 11 Lip 2007 |
|
|
kwiatek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm bo przed wyczyszczeniem silnika kompa mi nie odbijala a teraz odbija to jak to sie stalo? bo czarodziejem to ja nie jestem jeszcze i myslalem ze to przez zle ustawiony zaplon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|