 | Bez filtra |  |
Wysłany: Sob 18:04, 09 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na początku chciałem się przywitać bo jestem tu pierwszy raz. A tera do rzeczy. Jakieś 2 lata temu kupiłem Jawete za 30 zeta. Była totalnie do remontu i ja ją totalnie wyremontowałem. Prawe wszystko w silniku nowe. Jeździłem nią jakiś czas i raczej ją dobrze dotarłem ale jak ją dotarłem to przestała chodzić z filtrem powietrza. Bez filtra jest mocna i nie widzę różnicy ale bez filtra jeździć to troche do bani bo dużo w silnik włożyłem i nie chcę go zrypać. Co to może być ??
Dodam jeszcze że w gaźniku są nowe Pływak, zaworek i przepustnica a iglice sam dorobiłem na wiertarce bo na nowych wogóle nie chciała chdzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 22:23, 09 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wymień albo przeczyść filtr powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:29, 09 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Początkowo też tak myślałem i kupiłem nówkę filter ale po tym dalej jest tak samo. Początkowo myślałem że to przez to że dostaje za dużo paliwa jednak to nie to. A dysze powietrzne w gaźniku da się jakoś wymienić. Bo może to przez nie ?? . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:34, 09 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie ma dyszy powietrznych Są tylko dysze paliwowe  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:34, 09 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
musi chodzić z normalną iglicą
a sprubuj na innym gażniku(np.kolegi) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:47, 09 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
gniewny napisał: | Nie ma dyszy powietrznych Są tylko dysze paliwowe  |
A te dwie dziórki z przodu na gardzieli to co to jest ??
ogar2007 napisał: | musi chodzić z normalną iglicą
a sprubuj na innym gażniku(np.kolegi) |
mam gdzieś w garażu inne gaźniki ale są już w nich wyrobione te gniazda gdzie wchodzi iglica. Jeszcze spróbuje normalną iglice.
A jak by założył gaźnik od "Dryny" albo Simsona ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 22:51, 09 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jedna "dziurka" jest od dyszy głównej, a druga od dyszy biegu jałowego.
Te inne gaźniki mają wyrobione rozpylacze ("te gniazda gdzie wchodzi iglica") i raczej nie montuj gaźnika od Motorynki ani Sima bo to wymaga sporych przeróbek a ten od motorynki i tak gówno da  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:43, 10 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Daj koniecznie normalną iglicę i ustaw zapinkę na 2 rowku od góry i powiec co i jak  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:49, 10 Wrz 2006 |
|
|
ArturSeXi |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 29 Sie 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja miałem podobnie i usunełem z filtra powietza tą metalową rurke co wchodzi w ten cały plastik i powiększyłem troche ten otwur i pomogło nawet lepiej smiga niz na filtze stoszkowym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 7:26, 10 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ArturSeXi napisał: | ja miałem podobnie i usunełem z filtra powietza tą metalową rurke co wchodzi w ten cały plastik i powiększyłem troche ten otwur i pomogło nawet lepiej smiga niz na filtze stoszkowym |
To już przerobiłem. Ale nie zauważyłem rużnicy więc dałem filtr zaraz przy gaźniku na kródkiej rurze i tu jest rużnica bo jawka chodzi jak głupia do pewnych obrotów a jak już je przekroczysz to się dusi i gaśnie. Z iglicą spróbuje jak będę tyko mógł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 8:42, 10 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ArturSeXi napisał: | ja miałem podobnie i usunełem z filtra powietza tą metalową rurke co wchodzi w ten cały plastik i powiększyłem troche ten otwur i pomogło nawet lepiej smiga niz na filtze stoszkowym |
I zrobiłeś największą głupotę bo normalny filtr powietrza został dobrany dokładnie do tego silnika i nie po co przerabiać filtra powietrza, można kupic stożek ale nie powiększać otwory itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:47, 10 Wrz 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tez tak sądze lepiej nie przerabiać fabrycznego, jeśli juz to dobry odpowiednik, np stożkowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:42, 10 Wrz 2006 |
|
|
ArturSeXi |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 29 Sie 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
stozkowy nie jest bez wad mi tam nie przeszkadza wole miec prawie oryginał .. a dlatego gasnie i sie dusi bo dostaje za duzo powietza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:15, 11 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dałem tą orginalną iglice i filtr i jest tak że nie może wejść na maksymalne obroty tyko ją muli na jakimś przedziale i wyżej nie wejdzie tak jak by za mało powietrza dostawał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:34, 11 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wyczyść calutki gażnik
może masz gdzieś przypchany
i pokombinuj z blaszką w komorze pływakowej(może nie wchodzi na obroty dlatego że nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|