| Brak mocy :/ | |
Wysłany: Czw 0:05, 08 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Dzisiaj odpaliłem ogara po moich przeróbkach odchudzenie tłoka powiększenie gaźnika poplerka kanałów itp.. taw. przeróbki za darmo. Odpalił od kopa jak zawsze ale nie ma mocy ( wogóle ruszam to jak na zajechanej motorynce ciężko zchodzi z obrotów i sie grzeje niewiem co jest pomóżcie
ps. jeśli był taki temat to bardzo przepraszam za założenie nowego... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:08, 08 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
brak precyzji przy przeróbkach
tłok za ostro odchudziłeś i pewnie nie równo albo kanały nie równo powiększyłeś
co kryje sie pod hasłem powiększanie gażnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:02, 08 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No z tym tłokiem przesadziłem faktycznie... a kanałów nie powiększałem tylko polerowałem nic więcej a co do gaźnika to został powiększony od strony filtra powietrza delikatnie powiększony i wypolerowany od środka na lustro tak samo króciec ssący odblokowany i wypolerowany zje*** sprawe z tym tuningiem kupiłem nowy tłok ( na 2 pierscienie za 10zł taki byle był) dzisiaj go zamontuje i sprawdze jak to chodzi mam nadzieje że bedzie działał..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:20, 11 Mar 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
karol282 napisał: | kupiłem nowy tłok ( na 2 pierscienie za 10zł taki byle był) |
To Ci długo na nim nie pochodzi jak kupiłeś ''taki byle byłby" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:38, 11 Mar 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cooooo???? kupiles tlok nie od jawki na 2 pierscienie gratulacje pomyslu. przecierz w innych motorach są gdzie indziej kanały i pierscienie sie polamią.
a moze kupiles tlok do jawki 2-piersicieniowy???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:45, 11 Mar 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sądzę, że kupił tłok 2 pierścieniowy do Jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:05, 11 Mar 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
No chyba raczej karol282 nie jest na tyle głupi żeby kupować nowy tłok inny niż do swojej jawki.Chyba wie na jakim jeździ nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:44, 12 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłok jest do jawki na dwa pierscienie mój kumpel zrobił na nim 7500km i jeszcze jeździ. A co do problemu nadal jest źle teraz nawet nie idzie dobrze zapłonu ustawić nie wiem czemu... wszystko poskładane i dupa już niemam na to siły dajcie jakiś powód czemu tak jest i jsk temu zaradzić pilss |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:57, 12 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wszystko dokładnie złożyłeś ?? musisz posprawdzać i wyreguloiwac odpowiednio wszystko, sprawdź również stan sprzęgła czy nie ślizga sie, napiecie łąńcucha, hamulce również. zasilanie kranik, bak czy odpowietrza sie, zapłon, świec3 przewody szystko jednym słowem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:00, 12 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale przeciez tłok po przejechaniu 8000 km sie wymienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Pon 16:07, 12 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:03, 12 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
8000 tys. km chyba 8000 km chciałeś napisac :P tłok sie zmienia jak silnik juz nie ma mocy. zalezy to od stylu jazdy i innych jeszcze czynników |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:19, 12 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
seger wszystko złozyłem w takim porządki jakim powinno być. Sprzęgło sie nie ślizga, łańcuhc dobrze napięty i nasmarowany, hamulce nie ocierają o koła i ładnie sie wszystko toczy, kranik jest nowy a bak jest odpowietrzany, świeca nowa Awina. No kurcze nie wiem co z nim może być a może to być przez zimeringi ? chociaż mój nie bierze oleju ale może to być przyczyną ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:42, 12 Mar 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
To może być wina simeringu.Jak dostaje lewego powietrza przez simering od strony magneta to poprawna mieszanka paliwowo-powietrzna jest zakłucona i silnik będzie kiepsko palił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:08, 12 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdż airbox. moze dupa sie odczepiła i zasysa lewe powietrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:09, 13 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiecie co jest najlepsze że on ruszyć nie może jak go popchne to dostaje obrotów i ma wixe jak pojebany niewiem jak to jest musze kupić te pierscienie sworzeń i te zimeringi postaram sie wymienić założe oryginalny gaźnik bo ja swój rozwiercałem zobacze co z tego wyjdzie prosze o jeszcze jakieś powody dlaczego tak chodzi...
Założyłem ten zimering prawy bo lewy był git i dupa nadal bez efektów założyłem spowrotem tłok na 3 pierscienie i moim zdaniem lepiej na nim chodzi teraz założyłem ten oryginalny gaźnik dało troche ale tylko troche założyłem jeszcze inny cylinder bez rysy wszystko poskręcałem i ustawiłem zapłon jest nadal to samo jedyne co lepsze to to że ciszej chodzi pomużcie naprawde niewiem co z tym jest ( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|