Wysłany: Pon 11:49, 27 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz zdjąć prawą klapę silnika jak patrzysz z tyłu motorka.
Uważaj żeby ci popychacze nie wyleciały (Takie pręty)
I jak ściągniesz tą klapę twoim oczom ukaże się iskrownik, a zanim magneto.
A ta jawa chodzi Ci na luzie? Wkręca się na obroty? Sprawdzałeś ten przerywacz? Bo to może być jego wina. Jaki kolor iskry? Więcej informacji... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 11:50, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:23, 27 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolor iskry niebieska a czasami żółta
jawka odpala po 20m zapyhu chodzi ale nie ma własnych obrotów bo szybko gaśnie i musze dodać gazu
na luzie chodzi ale niem ma mocy na 2 i 3
przerywacz sprawdzałem
a po czym poznać ze klin jest wyjechany i czy trzeba zadjmować iskrownik |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz9 dnia Pon 12:30, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:32, 27 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz ścięty klin to mimo dobrze ustawionego zapłonu non stop się przestawia a czasami w ogóle moto nie odpala, trzeba ściągnąć iskrownik i magneto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:26, 27 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a to klin odpada bo zapala nawet już na kopa tyko ze wciąż nie ma mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:18, 27 Cze 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tak raz miałem tylko że w jeździe nagle osłabła.Odpaliłem na pycha ledwo .Ledwo 2 dałem radę wrzucić , a prędkość to kolega rowerem spokojnie jechał koło mnie.Okazało się że przerywacz uszkodzony.Ta część co dotyka krzywki to była naderwana , więc przerwa się zmieniała. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:40, 28 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze to coś właśnie z przerywaczem bo na początku problemu odpadł mi kabelek wychodzący właśnie z przerywacza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:52, 28 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to wyciągnij przerywacz i przeleć styki papierem ściernym, żeby zebrać przepaloną powierzchnie.
Tylko zakładając przerywacz pamiętaj jak były podkładki !!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:28, 28 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczyść te styki papierem ściernym
I czyść to tak z 30 sekund..
A sprawdź te kable czy wszystko dobrze popodlączałeś, bo może jakiś kabelek ledwo się trzymać. Musisz to wszystko posprawdzać, bo skoro dzieje Ci się to po wypadnięciu kabelka, to ewidentnie jego wina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:56, 28 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak lekko sie wklada a on zaraz wylatuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:07, 29 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to kombinierki, i troche tą wtyczę ściaśnij.. Tylko nie za mocno bo ją złamiesz ; p, tylko tak lekko żeby ciasno właziło i się trzymało a nie latało. Bo ten kabel może latać podczas jak są wibracje (włączony silnik), i już byś miał przyczynę.
Jak to zrobisz, to napisz czy to rozwiązało problem.
U mnie też kabel na cewke w/n jak latał, to to samo się działo, wszystkie te wtyczki sprawdź i zaciśnij dobrze, jakbyś mieszkał gdzieś blisko to bym przyjechał, i ci posprawdzał tą jawkę/ogara, no ale Solec = daleko ;]
A tak poza tym, jaką ustawiałeś przerwe na przerywaczu tzn. przerwe pomiędzy młoteczkiem a kowadełkiem?? Powinno być 0.4. Jeśli masz szczelinomierz, to ustaw nim, ja osobiście nie mam, ustawiam na oko, i próbuje co chwile aż będzie dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Śro 9:22, 29 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:26, 29 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj zająłem sie tylko i wyłącznie gaźnikiem moc odzyskała ale jak dodam gaz na full to gaśnie próbowałem regulować ale to nic nie daje ale jak wcisne pompke to jedzie normalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:03, 29 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to musisz wyregulować tą blaszką jeszcze w komorze pływakowej (tam gdzie jest pływak) i będzie śmigac jaweczka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:14, 29 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak dam do góry to odrazu dam zadurzo ale sie postaram bo niechce mi sie chodzić wszedzie z buta a szczegulnie teraz jak se noge przebiłem jutro wyreguluje a ten przerywacz też sprawdzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:18, 30 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, jak nie masz szczelionomierza to spinaczem połącz 5 kartek papieru a4, ich grubość to będzie 0.4, i tak ustaw przerwe na przerywaczu.
A ten gażnik, to musisz tylko i wyłącznie się dalej trudzić z ustawianiem tej blaszki, jawka jest bardzo czuła na punkcie paliwa, pamiętaj : -) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:35, 30 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj bałem blaszke na maxa do góry i cały czas to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|