Wysłany: Czw 16:44, 30 Cze 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym kupił nowy ,nawet się nie zastanawiaj . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:45, 30 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wczoraj miałem taki zamiar ale jak w motoryzacyjnym usłyszałem cene 80zł to odechciało mi sie ale wczoraj wyjołem tą blaszke i próbowałem bez niej to jechał normalnie może za szybko zamyka paliwo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:27, 30 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak wyjąłeś i jeżdzi normalne, to za szybko zaworek Ci zamyka
to chodzi o to, że zaworek pompuje paliwo, i potem jak pływak się podnosi, zamyka ten dopływ, wleci do cylindra benzyna, i znowu pływak opada, zaworek pompuje paliwo, pływak zamyka, i tak w kółko..
Wg. mnie to załóż blaszkę, i odginaj aż do skutku
A tak w ogóle, to odkręć ten zaworek, daj tą blaszkę co wyciągnąłeś, daj zaworek ale nie zakręcaj śrub, i odkręć kranik, poczekaj chwile, zakręć kranik, i zobacz ile benzyny jest w środku, wszystko na zgaszonym silnku oczywiście, ile benzyny jest w środku zobacz tak: palcem naciśnij pływak, żeby był na dnie, i wtedy nam powiedz, dokąd mniej więcej jest paliwo, wtedy będziemy w stanie Ci pomóc.
Paliwo powinno być mniej więcej tak jak naciśniesz palcem:
(zdjecie znalazlem na forum w temacie o regulacji gażnika)
to różowe tam to paliwo, i tak mniej więcej powinno być, spróbuj ustawić tak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Czw 20:31, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:15, 30 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie jest troszeczke wyżej ale jak nacisne pompke to jedzie normalnie a bez naciskania to nic jak gaz na maxa to jawa buuu nie wiem czy kupić gaxnik używany mam na oku [link widoczny dla zalogowanych] co o tym myślicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:35, 30 Cze 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaznik jest nie kompletny nie ma nakretki nad przepustnice i być może przepustnicy z iglicą też nie ma i chyba guziczka od przelewania też nie ma lepiej poszukaj jeszcze od kogoś innego gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:35, 30 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a po co Ci nowy gażnik, wyreguluj tą blaszkę porządnie to pojedzie, jak naciśniesz pompke i jedzie to tylko i wyłącznie regulowanie blaszką się kłania, jak masz troszeczkę więcej, to odegnij teraz blaszkę trochę na dół, i tak żeby wieniec nie był zatopiony, a reszta pływaka tak.
Będzie jeżdźić, nie wiem po jaką cholerę ty chciałeś gażnik wymieniać? ; d
PS.A tak poza tym, skoro taką część kupujesz używaną, to powodzenia, gażnik jak już to nowy, bo kupisz ten używany i nadal będą te same problemy Ale zostaw jikova oryginalnego, ja kupiłem nowy i po roku padł zaworek, przepustnica, iglica ; o... i dałem ze starego..
Więc zostaw w spokoju kupowanie gażnika, tylko weś się w garść chłopie i baw się tą blaszką w komorze pływakowej aż będzie skutek, |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Czw 21:38, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:46, 30 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
macie racje poco tracić kase a z tą blaszką musze jutro sie uporać ale nawet gdy na luzie dam gaz na maxa to gaśnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:14, 01 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to tylko wyreguluj, stracisz 50 zł a efekt będzie ten sam, a zobaczysz, pojeżdzisz rok i będziesz wkładał stary gażnik bo teraz to co robią te polskie gazniki to do rzucania w kosz się nadawają..\
A jak dasz na luzie full gaz i zgaśnie, to pewnie świeca jak wykręcisz cała zalana, po prostu za duzo paliwa dostaje, odegnij blaszkę w dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pią 10:15, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:00, 01 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyregulowałem tak jak na zdjęciu ale nadal to samo wykręciłem dysze i troche lepiej ale tyko przez pierwsze 200m teraz wygotowuje gaźnik zobaczymy ale jak mówiliści ze wyreguluje i bendzie dobrze a tu nadal to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:17, 01 Lip 2011 |
|
|
carpet |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Sie 2010 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zakładam że gaziol wyczyszczony, jak na full manetka i robi buu to iglica do góry, skład mieszanki trza ustawić albo łapie lewe powietrze, powodzenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:29, 01 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyczyść gażnik porządnie.
Jeżeli ustawiłeś paliwo w komorze pływakowej tak jak na zdjęciu to podnieś iglicę na samą górę.
Sprawdź również czy uszczelka nie padła pomiędzy króćcem a gażnikiem, nie może łapać lewego powietrza.. |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pią 13:30, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:54, 03 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
już po problemie przyczyną był zasyfiony gaźnik i dysze
ale jawka ma wolne obroty tylko nie chce sie na nich utrzymać tyko ciągle gaśnie i trzeba dodać gazu co to może być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:04, 03 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podkręć tą śrubkę środkową, wkręć mocniej na rozgrzanym silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:37, 03 Lip 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak pokrecisz srubka i nic nie pomoze to ustaw obroty na lince |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:49, 04 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak podkrecisz srubka, i nic nie wzrasta, to kup nową przepustnicę, bo na pewno sie wyrobila
A jak nie to to zrób tak jak kolega wyzej mowi, moze pomoze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|