| | |
Wysłany: Pon 8:23, 04 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko to robiłem. Najpierw na jednym filtrze powietrza nawet na najwyzsze obroty nie chciała się wkręcić potem jak zdjąłem to na wysokich elegancko ale nie rozpędza się tak jak w temacie. Potem założyłem jeszce jeden filtr pow tylko żę nieszcelny wszędzie dmucha powietrze i guma popęana i znacznie lepiej na nim było ale i tak jeszce nie to bo dwójke zgórki musze wrzucać a o trojce nie mysle nawet. Jak zakręce kranik i zmniejszy się ilość paliwa w gaźniku to przez chwile zajebiscie (trzeba kierownicy się łapać)jest a potem gasnie bo paliwa niema już w gaźniku. Blaszką to już fługo siębawłem i nic z tego myśle na filtrem pow... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian dnia Pon 8:26, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:27, 04 Lut 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian napisał: | Nie no cylinder docierałem na wolnych obrotach czasem gazu dawalem ale jawka se na stopkach stala a oleju w stosunku 1:20 i tak 5 litrow wypalilem a potem dopiero zacząłem jeżdzić i od razu był ten problem |
Najgłupszy sposób docierania o jakim słyszałem, ale wątpie by on spowodował aż taki brak mocy, ale jakiś tam ubytek na pewno został. Kup wkład filtra powietrza, gumę gaźnika i dokładnie uszczelnij obudowę filtra. Blaszke pływaka tez najlepiej kup nową. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:24, 04 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niechciałem od razu jeździć żeby się nie rozleciało wszystko. Kupywałem nowy wkład uszcelniłem wszytsko i nowa guma i jeszc egorzej się stało. Wypaliłem tylko 5 litrów benzyny. Jaki ubytek od czego zastanów sie troche... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:31, 04 Lut 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To Ty się zastanów bo pierwsze 60-70 km ma największy wpływ na moc i trwałość silnika, a on przepyrkał je bez obciążenia !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:06, 05 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
No mniejsza o to. Ale wracająć do problemu to nadal jest to samo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:16, 06 Lut 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
To znowu ja.. sprawdzałem po któtkiej jeździe świece i jest w sam raz (nie zalana) nagar ma jaki czerwonawy ale nie wiem czy to od tego bo daje czerwony olej 2T. NIe wiem czy to bardziej chodzi o regulacje gaźnika- dopływu paliwa (bo przy jeździe na biegu tak jakby sie zalewała ale jak wysprzęgle to jest ok) czy bardziej np o cylinder (szlif) bo mocy to ona powalającej nie ma - tylko jak jest pusta to rwie trawnik... pomozcie.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:59, 06 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak o jest pusta i rwie trawnik? Swiece to ci okopca poprawnie czyli nie zalewa jej więc pewnie cylek do szlifu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:58, 06 Lut 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian,spróbuj moze sprawdzic czy zaworek ci sie nie przycina,kolega miał tak i objawy podobne
nie lej tyle oleju,jakies 1:35 w pełni wystarczy
przedmuchiwałes i gotowałes gaznik,jak bys chciał to wpadnij to ci pozycze swój,mam wyrególowane na perfekt ze stozkowym filtrem,pozatym nie jezdze bo silnik do remontu i tuningu lezy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 8:08, 07 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie pożycze od kumpla. Teraz leje 1:30 stihla. A co sądzisz o takim wypyrkaniu bez obciążenia 5 litrów? Narazie zimno i się niechce zbytnio naprawić bo musze do babki jechać Zamówie chyba na allgro gaźnik i stożka u rzepieja i zobacze co z tego będzie. A mi się wydawało jak te pierwsze 5 litrów przepyrkam bez obciążenia to będzie lepiej tak bym możę śmigał od razu ale przecież niema mocy na 2 i 3 dopiero jak rozbujam więc na jedynce nie będe piłował... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:09, 07 Lut 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian napisał: | Jak o jest pusta i rwie trawnik? Swiece to ci okopca poprawnie czyli nie zalewa jej więc pewnie cylek do szlifu. |
chodzilo mi o to ze jak nie siedze na niej i narazie jest bez blaci i niczego innego (w sumie silnik, koła i rama) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:46, 07 Lut 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
o tym przepyrkaniu 5 litrów nie popieram
popyrkac moze,najpierw 30 sekund,potem 1 min,potem 5 min,potem 15 min,i po tym juz koniecnzie musisz sie przejechac,tak jest najlepiej dla nowego silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:51, 10 Lut 2008 |
|
|
Gramol_92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2007 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Chludowo /k. Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem to samo!!!
a przyczyna tego było napinasz, w którym sie śrubka ukręciła i łańcuch pok dużym katem wchodził na tylna zembatke !!! wyprostowałem kolo i bylo ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:54, 10 Lut 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo łańcuch za mocno naciągnięty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:06, 10 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
To bym to chyba odczół pchająć jawkę na luzie że jest ciężej... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|