| Brak mocy na 2 i 3 | |
Wysłany: Sob 22:33, 02 Lut 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam taki problem. Chodzi mi tu o silnik- kiedy jade na jedynce to wszystko jest ok przyspiesza itp.. wrzucam na dwójke i motorek nie przyspiesza a jesli to w praktycznie niezauwazalnym czasie nie wiem czego to przyczyna. Czy chodzi tu o wyregulowanie gaźnika (dopływu paliwa) czy jeszcze coś innego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:07, 03 Lut 2008 |
|
|
jaakub16 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Sty 2008 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Według mnie to jest coś z gaźnikiem. Zobacz jaki kolor ma swieca jeśli jest mokra znaczy że dostaje za dużo paliwa i go zalewasz. Moze to być nieodpowiednia mieszanka paliwowo powietrzna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:52, 03 Lut 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:05, 03 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
takie objawy pojawiają sie jak jest dysza wysokich obrotów zatkana, wez przedmuchaj gaznik kompresorem i przeczusc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:19, 03 Lut 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyczysc gaznik,przedmuchaj go kompresorem i wygotuj wczesniej,potem sprawdz jak chodzi,i jaki swieca ma nalot |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:20, 03 Lut 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam taki sam problem na 3biegu gaźnik wyczyściłem i dalej tak samo
a nalot na swiecy jest rdzawo-brązowy
nie mam pojecia od czego to jest bo na 1 i 2 jest wporzadku
jak wżuce trujke to wcale nie przyspiesza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:42, 03 Lut 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. rutkowski a może poprostu już Ci pierścienie i tłok siedząca, albo i cylinder? Nie ma kompresji i dlatego tak się może dziać. Albo masz już zapchany tłumik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:52, 03 Lut 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
raczej masz racje co do pierścieni bo tłumik mam nowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:40, 03 Lut 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moja Jawka miała coś takiego, tylko po tym musiałem robić szlifa i generalny remont.
A sprawdź, podczas jazdy przelewaj benzynę na dwójce, jak nie pojedzie normalnie to remont silnika.
A podczas jazdy zbiera się do obrotów?? tylko potem dusi? jak tak to kondensator, a jak nie to kapitalka :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:44, 03 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam podobny problem po remoncie generalnym jak rozbujam to idzie zajebiscie ale niechce sie rozpedzac swiece na czarno kopci jak zmniejszam dawke paliwa to moto po odpaleniu gasnie bo zawor caly czas zamkniety a jak podegne do gory to przylewa ja po załozeniu drugiego filtra pow. troche lpiej bylo. Mysle nad kupieniem stozka ale czy to cos da? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:35, 03 Lut 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mogło trafić cylinder. W starym ogarze miałem tak że musiałem go pchać dobre 10 minut żeby zapalił i jechał tylko na 1 biegu. Na cylidrze był spory rowek. Później kupiłem cylinder(dotarty za 35 zł i jak się później okazało-czeski) i ogar hulał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:52, 03 Lut 2008 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
weź daj cylinder do szlifa bo kompresji może nie mieć takiej jak trzeba i to dlatego tak sie dzieje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:06, 03 Lut 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem problem na 3 biegu bo nie było filtra powietrza a teraz to żyleta :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:30, 03 Lut 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie no cylinder docierałem na wolnych obrotach czasem gazu dawalem ale jawka se na stopkach stala a oleju w stosunku 1:20 i tak 5 litrow wypalilem a potem dopiero zacząłem jeżdzić i od razu był ten problem. Pali na pierwszego kopa z każdym razem. Zapłon ustawiony na 1.9mm. Iskra niebieska kompresja zajebista. Niewiem może to wina filtra ale kupywałem juz nowy wkład i to samo. Jak do wakacji nic nie da sie zrobic tokupie nowy gaźnik i stożek ale poco marnowac kase jak mozliwe ze da sie naprawic. Więc pomóżcie. Pliss |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 2:09, 04 Lut 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
zdejmij gume od filtra i zobacz
i gruntownie przeczysc gaznik ,wygotuj i przedmuchaj kompresorem,i zobacz jak smiga
iglice daj na drugi rowek jak co,a jak zrobisz to wszystko i dlaej to samo to sprawdz na najwiekszej dawce jak chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|