| brak sprzęgła :( | |
Wysłany: Pią 22:37, 02 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam jechałem sobie ogarkiem i nagle chcę wcisnąć sprzęgło a ono niedziała linka jest wporządku mam orginalne sprzęgło od remontu w sprzęgle były wymienione tarczki i wszystko było git do tego czasu. chciałem odkręcić dekiel ale nie umiem ponieważ śruby były zakręcane pistoletem macie jakiś sposób na te śruby i na to sprzęgło ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:29, 02 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Śruby opukaj młotkiem przez śrubokręt itp. ,a co do sprzęgła to wyreguluj je |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:59, 03 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzęgło albo do regulacji, albo odkręcił ci się kosz. Co do śrub to tak jak cross pisze, płaskim śrubokrętem na koniec śruby i walnij młotkiem, zgodnie z ruchem do odkręcania, czyli odwrotnie do ruchu wskazówek zegara |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:04, 03 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a powiedzcie mi jak dokręcić ten kosz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:09, 03 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po prostu klucz nasadowy nr 14, z tego co pamietam. Ważne jest, żebyś potem zaklepał podkładkę na nakrętkę. To musi być specjalna podkładka, która w dodatku zaczepi się o jeden z "bolców". Wtedy ci się nie odkręci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:59, 04 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak przy okazji to powiedzcie jedną rzecz otóż wsadziłem gaźnik simsona poniważ ze starym coś się stało lecz niewiem co miałem na nim słaby Vmax nie kiedy nie wkręcał się na maks obroty i miałem spore problemy z odpalanie a gaźnik regulowałem na 10000 sposobów i ciągle był ten sam efekt, wszystko było super uszczelnione 0 lewego powietrza, gaźnik był czyściutki nawed go wygotowałem i wypolerowałem a i tak nie chciał dobrze jeździć po wmontowniu chińskiego 16n1-12 problem zniknoł więc co mogło być przyczyną??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:35, 04 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może po prostu lepiej wykonany gaźnik, lepsze rozpylenie paliwa, a tak nawiasem... To jak zrobiłeś króciec? Bo sam ostatnio się zastanawiam nad zmianą gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:40, 04 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kruciec zrobiłem tak: wziołem orginalny kruciec obciołem końcówkę od strony gaźnika i wyciąłem z balchy taką żeby odpowiadała rozstawem śrub do gaźnika z simsona poczym przyspawałem (mam gaźnik starego typu 16n1 na szeroką przepustnicę dlatego musiałem dorabiać ten kruciec , te nowe gaźniki to ponoś kicha) no i jeszcze zeszlifowałem żeberka z cylindra (bo komora pływakowa jest za duża) poczym wyłamałem je kleszczami lecz pamiętaj że jak kupujesz ten gaźnik to 16n1-11 albo 16n1-12 bo na innych jawki się zalewają i nie idzie wyregulować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:42, 04 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Inne gaźniki np. gaźnik z wsk jest dobry na wysokie obroty by podawał dużą ilość paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|