 | |  |
Wysłany: Nie 21:57, 03 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprzęgło powinno być złożone: kosz sprzęgłowy przykręcony do wałka sprzęgłowego, na kosz powinna być założona tarczka sprzęgłowa, później blaszana przekładka i druga tarczka sprzęgła, na to tarczka z pięcioma dziurkami. W dziurki włożone tulejki, w nie sprężynki, na sprężynki podkładki, a na podkładki pierścienie zegera. Łańcuch sprzęgłowy łączy tarczki sprzęgłowe i zębatkę na wale. Jeśli nie dałeś tej przekładki to nie będzie sprzęgła. Jeśli miałeś rozpołowiony silnik warto było wymienić wszystkie łożyska simmeringi oraz tulejki brązowe. Bez sprzęgła trudno sprawdzić biegi. Niestety przy składaniu skrzyni w Jawce można pomylić się i zamienić miejscami dwie zębatki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 22:29, 03 Lis 2013 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przeciez te zembatki są identyczne a co do sprzegła to nie mam te blaszki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 3:22, 04 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli nie masz pomiędzy tarczami sprzęgła tego [link widoczny dla zalogowanych] to nie ma szansy aby sprzęgło działało.
Te zębatki różnią się ilością zębów. Każda z nich musi być dokładnie na swoim miejscu i odpowiednio włożona.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Pon 3:28, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:00, 04 Lis 2013 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no nie mam tej przekładki, a ten automat da się jakoś wyregulować zeby były 2 pozostale biegi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:21, 04 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Obecnie skrzynia cały czas jest nieruchoma. Napęd nie jest przenoszony z wału na skrzynię. Biegi powinny znaleźć się jeśli sprzęgło będzie poprawnie złożone. Automat zmiany biegów nie ma możliwości regulacji. On jest dobry lub zły. Uszkodzenia automatu widać gołym okiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:42, 04 Lis 2013 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak skrzynia nieruchoma jak na tym jednym biegu już jezdziłem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:31, 04 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lukasz9 napisał: | jak skrzynia nieruchoma jak na tym jednym biegu już jezdziłem? |
Nie mam zielonego pojęcia jak Jawa ruszyła z miejsca
Jawa jest nieobliczalna  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Pon 22:33, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:41, 04 Lis 2013 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no normalnie wrzuciłem ten jeden jedyny bieg i na zapych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 3:22, 05 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie mniej dziwi mnie że mimo braku przekładki skrzynia i wał były sprzęgnięte. Chyba dzięki temu że sprężynki na docisku dobrze dociskały obie tarczki z dociskiem i koszem sprzęgłowym ?
Jawa jest wielka. Chociaż czasami w czasie jazdy łapały obie drobne zadyszki i fochy to jak na razie do miejsca przeznaczenia zawsze mnie dowiozły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:21, 05 Lis 2013 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobra czyli zeby były pozostałe biegi musi być sprzęgło tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 3:21, 06 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak zrobię remont silnika nie jestem w stanie na sucho sprawdzić skrzyni biegów. Czasami wchodzi tylko jedynka, a czasami 1 i 2. Różnie to bywa i nie ma na to reguły. Do czasu odpalenia silnika i jazd próbnych nie mogłem nigdy znaleźć wszystkich biegów. Miejmy nadzieję, że skrzynię dobrze złożyłeś i wszystkie biegi znajdą się, po uzupełnieniu skrzyni biegów o tę przekładkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:07, 06 Lis 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
albo jest możliwość że pomyliłeś wodzik który przerzuca tryba i założyłeś go odwrotnie ja w ten sposób otrzymałem 3x luz i 1 bieg chyba dwójkę albo jedynkę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
 |
|
|