 | Ciągle zbyt bogata mieszanka, itd. |  |
Wysłany: Czw 21:26, 02 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam .
Iskra już powróciła, w najbliższym czasie powienienem wymienic pierścionki z tłokiem (bo strasznie dzwoni), ale pozostał jeszcze jeden problem...
Ciągle jest zbyt bogata mieszanka! Mimo wyraźnego odgięcia blaszki w komorze pływakowej, wymienione zostały dysze na nowe (trochę poprawiło się), ale świeca ciagle czarna pozostaje, a z łączenia kolanko-tłumik oraz cylinder-kolanko nadal kapie czarny olej.
Zapłon jest dobrze ustawiony. Mieszanka - Ogar trochę stał, mogło benzyny trochę odparowac, ale jeśli już, to niewiele. Co więcej, jak ostatnio dolewałem trochę paliwa, to nawet oleju nie dolewałem. Nie chodzi tu o konkretne wartości, powinno byc dobrze. Zawsze jeszcze mogę kupic beny trochę i oleju nie dolac.
Ale największy problem z tą mieszanką... Jak można jeszcze to wyregulowac? Filtr powietrza jest, nowy, czy to wina złych pierścionków - i co za tym idzie - nie najlepszej kompresji?
Bo jest tak, że jak Ogar jest zimny, to odpala jak nigdy dotąd, na dotyk , ale jak sie rozgrzeje i zgaśnie, to jest kłopot zaś (podejrzewam, że się świeca od tej "sadzy" czy tam nagaru zabrudza). Poza tym, jak się rozgrzeje to moc też jakby traci.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 0:06, 03 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ustaw iglice na drugi rowek od góry
jak nie to pewnie symering od strony sprzęgła padł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:21, 03 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak Ci leje olej na kolanku to napewno simmering. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:13, 03 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może być simmering albo słabo kompresja (mieszanka zamiast zostać zassana do skrzyni korbowej przelatuje przez nieszczelny tłok i pierscienie prosto do komory spalania i zalewa świecę). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 20:28, 03 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na moje to chyba to ostatnie (choc z tym simmeringiem może i też, ale w to na pewno nie bedę się bawił), dzis kupiłem nowy tłok i pierścionki.... Po prostu ten stary był jednak cały wybombany, zwłaszcza od dołu (wykruszony). Pierścionki też zjechane, i to równo. Te druciki mocujące sworzeń też nie były zbyt pewne.
Więc teraz wszystko złożyc - i zobaczyc! Mam nadzieję, że Ogar bedzie szedł dużo lepiej.
Tłok nowy oczywiście 3- pierściniowy.
Przypomnę, że wcześniej wszystko strasznie dzwoniło. Z filtrem powietrza w ogóle nie miał siły, a jak się zgrzał to całkowicie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
 |
|
|