| cieknący olej | |
Wysłany: Pią 21:11, 11 Cze 2010 |
|
|
Al_Capone |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2010 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
elo
dziś do jawki wałem olej (castrol mx cy jakoś tak) i mam poblem minowicie po przejechaniu około kilosa zauważyłem że na feldze jest setka oleju
zdenerwowałm się, rozkręciłem i doszedłem do wniosku ze leci z zebatki przedniej, oraz z tego pręcikA co dociska sprzęgło do osłonek silnika
co teraz zrobić
pozdrawiam i z góry dziękuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:40, 11 Cze 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simmering co tam w prawym deklu jest , Wymień go |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:53, 11 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no. prawdopodobnie padł simmering a wlałeś odpowiednią ilość oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:36, 12 Cze 2010 |
|
|
bartek93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2010 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: PZL Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze za duzo oleju wlales i simmering wystrzelil:] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:33, 13 Cze 2010 |
|
|
Al_Capone |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2010 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NOooooooooooo prade muwiąc to jeździłem jakieś poł roku bez oleju i stwierdiłem zę nie będe załował i wlałem pół litra a więc o wiele za dużo ale teraz już jest 100-200 ml i jest dobrze. ale simering faktycznie jest skoszony więc dzięki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Al_Capone dnia Nie 13:35, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:25, 13 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
0,5l dużo ?? Ja tyle wlałem i z kontrolki nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:35, 13 Cze 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Al_Capone napisał: | NOooooooooooo prade muwiąc to jeździłem jakieś poł roku bez oleju i stwierdiłem zę nie będe załował i wlałem pół litra a więc o wiele za dużo ale teraz już jest 100-200 ml i jest dobrze. ale simering faktycznie jest skoszony więc dzięki. |
To delikatnie mówiąc spieprzyłeś sprawę. Po pierwsze przez jazdę bez oleju mogłeś pozacierać tryby, łożyska, co pewnie już w jakimś stopniu się stało, a przez nadmiar rozszczelnić sobie kartery, rozpitolić wszystkie simmeringi. Na lewym deklu masz śrubkę kontrolną. Ustaw motor, aby stał równo, odkręć tą śrubkę i sprawdź poziom. Rób to na zimnym silniku! Z tego co pamiętam do jawki się leje około 0,5l. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:36, 13 Cze 2010 |
|
|
Al_Capone |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2010 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
też tak zrobiłem i jest git. biegi wchodzą jak bóg przykazał (wczesniej wchodziły niechętnie ). Jak będzie jakiś problem z nimi to napisze.
tymczasem mam inne pytanie mianowicie jak uszczelnić połączenie kolanka i tłumnika
z góry dziękuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|