| cieknacy olej | |
Wysłany: Wto 17:26, 08 Gru 2009 |
|
|
abrakadabra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ffffff Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam problem w mojej jawce. niedawno rozbrajalem po raz pierwszy caly silnik i zlozylem go lecz spod zembatki zdawczej to chyba ta co ciagnie lancuch strasznie leje mi sie olej. spod kopnika tez mi sie leje. czy tam powinny byc jakies uszczelki???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:44, 08 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, za zębatką powinien być simmering, a otwór od kompnika smaruje się silikonem. A kapie ci non stop czy tylko gdy motor stoi przechylony na prawą stronę? Być może masz tam lekko uszczerbiony karter, zobacz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:14, 08 Gru 2009 |
|
|
abrakadabra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ffffff Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi kapie tam ze srodka z tej zembatki bo ona ma male luzy jak jest w simeringu. kapie tylko jak przechyle motor i to nie kapie tylko sie leje. a simering ma startą to gume z wierzchu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:22, 08 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chyba zapomniałeś założyć tulejki dystansującej zębatkę na wałku zdawczym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:47, 08 Gru 2009 |
|
|
abrakadabra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ffffff Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak to wyglada i co to walek zdawczy sorka za glupie pytania ale nie za bardzo sie znam jezeli mozecie to dajcie jakies fotki |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez abrakadabra dnia Wto 19:53, 08 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:53, 08 Gru 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
prawie każdym spotkanym silniku jawowskim widzę ten sam problem - a raczej brak problemu. Dolewać olej co jakiś czas. W Pancerce może być uciążliwe, bo olej kapie na podłogę i robi się nie potrzebny syf. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:54, 08 Gru 2009 |
|
|
abrakadabra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ffffff Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co jeszcze powinno isc do skrzyni bieguw jakies szczeguly? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:02, 08 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | chyba zapomniałeś założyć tulejki dystansującej zębatkę na wałku zdawczym |
Jaką masz na myśli? Ona jest na zewnątrz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:04, 08 Gru 2009 |
|
|
abrakadabra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ffffff Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co to jest za dystans na tym walku zdawczym i gdzie on powinien isc do silnika czy na zewnatrz bo niewiem a olej cieknie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:34, 08 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już wiem o co chodzi... Jak przykręcasz zębatke zdawczą i masz dalej luzy to wsadź tulejkę, a jak możesz jeszcze dokręcić to dokręć. I pamiętaj o zaklepaniu podkładki na nakrętke. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:21, 09 Gru 2009 |
|
|
abrakadabra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ffffff Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
problem rozwiazany dzieki Rafalzo wsadzilem to tuljke pomiedzy simeringa a zebatke co ciagnie lancuch juz ole nie leci dzieki wielkie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:24, 10 Gru 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
do wałka startera silikon? grubszy oring i po sprawie nie róbcie fuszerki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:17, 21 Gru 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
MI też leci ale z kopki a to u mnie to jest pewnie simmering |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:23, 21 Gru 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to wymień, szkoda oleju. Jeden simmer to nie taki majątek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|