Wysłany: Pią 17:52, 07 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wlałem olej i popchałem sobie troszkę ją, bo na kopa cięzko bardzo. Za pierwszym pchaniem cięzko bardzo było. Za 3 razem pchania na drugim biegu odpaliła i jeździłem. Jeździłem na 1 biegu i 2.
Ale w ogóle nie ma mocy. Musze dawać max gazu, bo gdy puszczę gaz na chwilę, to gaśnie i nie ma siły wejść na większe.
Kto też tak miał po wymianie simeringów
P.S. Co może być przyczną, że jak chcem ustawić wyprzedzenie zapłonu i obracam zapłonem, to nic się nie rusza tłok? Bo powinien się ruszać, aby ustawić te 2mm przed GMP, nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:11, 07 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
może taki na wale luz masz że nie chce sie ruszać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:14, 07 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie, że na tym nie mam wcale luzu. Jest troszeczkę, ale mniej niż miałem w tamtym silniku. Więc to nie luz na wale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:28, 07 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
to może jak robiłeś tłok na pływająco to tulejke tą za mocno wyszlifowałeś ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:39, 07 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie szlifowałem tulejki. Weszła bez problemów większych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:23, 07 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może gwint w wale masz już zjechany i kiedy krecisz śrubą to nic sie nie obraca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:47, 07 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw dobrze zapłon i gaznik(też przeczyść)
a masz dobrze wyregulowane sprzęgło i nie objeżdza ci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:27, 08 Lip 2006 |
|
|
Seba |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2006 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zabłocie City |
|
|
|
|
|
|
|
|
A moze masz obrócony wal na przeciwstawach, lub cos wpadło ci pod wal i blokuje ja tak miałem, i wpadło mi kawalek pierscienia i zablokowalo wal.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:17, 08 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pali mi ona już, tylko że chcem wyregulować zapłon, bo to może tego wina no i jak chcem lekko przekręcić całym iskrownikiem, to nic się nie rusza tłok, żeby ustawić wyprzedzenie zapłonu. Tylko dawałem nowe simeringi w silniku. Żadny pierścień nie blokuje. JAk już to tylko simeringi.
O co chodzi w tym: "masz obrócony wał na przeciwstawach" ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:36, 08 Lip 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ej a moze masz krzywo układ zapłonowy załozony tak ze magneto trze o cewki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:11, 08 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A to też może być przyczyną Bo wczoraj zdjęłem cały sikrownik bo w cholere tarło mi i ściągnęłem i całe magneto było porysowane. Czyli tarcia może być wina? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:55, 09 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
tarcia też bo to znaczy że nie równo stoji cały iskrownik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:49, 10 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar jak to sprzęgło objerzdża ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:53, 10 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teraz mi maszyna przerywa! Wyrypałem cewki świetlne, żeby zobaczyć na próbę, czy będzie lepiej, jak to wina tego tarcia. No i przerywa mi teraz. Sprawdzałęm chyba na 6 świecach i przerywa nadal. Jak odpali, pośmigam z minutkę i zaczyna przerywać. Dotykam cylindra, a on gorący jak po przejechaniu 10 km. Więc co to jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:54, 10 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może za duży tłok albo pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|