Wysłany: Pon 12:55, 10 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hehehe nie... Na pewno nie to. Bo to jest 60cm3 i na innym silniku śmigałen na tym i było okej
Ej wiara Tym ze sie tak dusiła i gasła, to było spowodowane tym, że nie były dysze wkręcone na maxa. Były lekko poluzowane, że ręką można by je wykręcić. Bo czyściłem gaźnik i zapomniałem ich dokręcić
Ale pośmigałem z 5 minut i na połówkach silnik taki gorący ze sie poparzyłem. Coś około takiej temperatury jak na cylindrze Cylinder tesh gorący jak nigdy I nawet klapa iskrownika gorąca (nie aż tak jak połówka, ale jest). Zawsze jak po śmiganiu dotykałem tej klapy, to była lekko ciepła, a teraz gorąca. Co to jest ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:07, 11 Lip 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może coś trze, bo tarcie generuje ciepło. ---------------------------- Ale to profesjonalnie brzmi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:24, 11 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No myślałem, że to cewki trą i właśnie zdjęłem świetlne i zostawiłem samą zapłonową i podniosłem jątroche od magneta. Wiec to nie cewki.
Aha i całe magneto tesh jest gorące.
Czy to wina tych rypanych simeringów Tak powinno być, za nim sie dotrą, bo nie wiem czy zakładać ten stary silniik czy z tym się bawić... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:30, 12 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
może z tym sie pobaw jak nie zrobisz to założysz stary |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:23, 12 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poczekaj aż się dobrze dotrą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:00, 13 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
no a może jeszcze pojeździsz i dotrzesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:46, 13 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ty masz przecież założony ten nowy cylinder, który musi sie jeszcze dotrzeć a to normalne, że się grzeje podczas docierania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:56, 13 Lip 2006 |
|
|
Paweł16 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawa Mazowiecka |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadzam się z gniewnym przy nowycz cylindrach tak jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:08, 13 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale na tym starym silniku, jak włożyłem 60cm3 po raz pierwszy, to aż tak się nie nagrzewał. A już troche dotarłem ten cylinderek, bo zrobiłem ok. 300km. Więc cylinder raczej odpada.
I jeszcze mam problem ze sprzęgłem... Cięgnię ostro, a jak podciągnę sprzęgło, to później ślizga się sprzęgło przy kopaniu (odpalaniu)
Dziś kupiłem nowe tarcze i chyba je założe do tego starego silnika i ten silnik do ramy i bede chulał Co Wy na to ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:38, 13 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
no jak chcesz jak silnik w dobrym stanie to czemu nie. A tak apropo twojego powyższego posta to ja też tak mam jak założysz i wyregulujesz to powiedz czy to coś dało bo chce wiedzieć czy to złużyte sprzęgło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 1:12, 14 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie nie wiem co w tym silku teraz jest co mam go teraz w ramie. Okapca mi cały czas świece na czarno. Bez filtra na razie jeżdzę. Iglica na najwyższym rowku, a blaszka w komorze pływakowej na max do dołu. I simeringi nowe wszystki w silniku i świeca czarna i chyba dlatego mi ona przerywa, jak sie nagrzeje i chcem odpalić.
Więc co Bo w tym silniku jest lepszy wał [ma mniejszu luz na wale]. Są nowe simeringi. Nie jest uszczerwiony ten uchwyt od nużek od spodu od jednego dekla. W tamtym silniku jeden gwint na połówce jest zjechany, a tutaj nie.
Więc co robić z tymi silnikami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 8:13, 14 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to chyba bierz ten co ma simeringi wymieniane i mniejszy luz na wale |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:22, 14 Lip 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi się wydaje ze sie tak nagrzewa bo jest upał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:45, 14 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
pewnie tak i nie do końca dotarty to sie nagrzewa szybko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:02, 14 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha i jeszcze w tym co teraz mam, to dwójka czasem nie wskakuje...
No i co zrobić, z tym, że świece okopca na czarno???
Okej, wsadziłem ten silnik stary. Dałem do niego nowe tarczki sprzęgła. Odpaliłem i odpaliła Tylko muszę olej kupić nowy i wlać i bede chulał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|