| | |
Wysłany: Pon 19:27, 28 Lut 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Slawula9 napisał: | Jak benzyna leży kilka miechów to może być zasyfiona (nawet nie chce myśleć co może w niej pływać ). .Pozdro |
Wypraszam sobie, Jawka odkąd zdałem prawko czyli już dobre pół roku stoi sobie pod chmurką i czeka na sezon, dzisiaj odpaliłem na tej "starej" półrocznej benzynie i odpaliła z pierwszego strzała (po uprzednim wyczyszczeniu platynek)
Jeśli bak jest zasyfiony, to kranik się będzie zatykał, ty będziesz czyścił i tak w koło macieju aż upier**li się zbiornik wokół kranika ( patrz mój przypadek ) wyczyść porządnie zbiornik, kranik również i powinna zacząć chodzić, a później tylko wyregulować i zalewać "Rakjet Fjuel", i jeździć ile się da |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:53, 28 Lut 2011 |
|
|
SuperSaiyan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2011 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bak już mam czysty, spuszczałem z 7 razy paliwo i zawsze było czyściutkie.
Kranik wyczyściłem znowu i trochę zaczął mi przeciekać, ale paliwo już raczej leci... Jutro spróbuje się przejechać troche, bo dzisiaj już nie dam rady
Czy jeśli krucieć ssący jest wyszlifowany, to trzeba inaczej zapłon ustawiać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SuperSaiyan dnia Pon 19:55, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:06, 28 Lut 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie koniecznie aczkolwiek, jeżeli sam go szlifowałeś i nie ruszałeś zapłonu można by go ździebko przyspieszyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:25, 28 Lut 2011 |
|
|
SuperSaiyan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2011 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak o ten zapłon pytam, bo ta jawka jakaś słaba mi się wydaje jak już jedzie i ciężko czasem odpalić...
Ale głównym problemem wydaje mi się jest to, że paliwo jakoś niechętnie dochodzi. Ale nie mam już pojęcia co mogę więcej zrobić, bo bak, kranik, gaźnik, krucieć są czyste. Możliwe jest to, że mniejsza dysza mi się wkręciła przypadkiem w miejsce większej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:16, 28 Lut 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EE kolego a może masz tłumik zapchany?? Może paliwko jakoś dochodzi ale nie... wychodzi . Moja np. ma zatkany tłumik i wgniotę na kolanku i taaki muł że ciężko jeździć. Ma problemy z ruszaniem to nie jeżdżę a poza tym mam kisiel w skrzyni biegów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:23, 28 Lut 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dysz nie da się inaczej wkręcić.
Jak kolega wyżej napisał możliwe że układ wydechowy masz zawalony nagarem i przez to jest słaby. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:12, 01 Mar 2011 |
|
|
SuperSaiyan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2011 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pójdę dzisiaj zobaczyć... Dam znać za chwilę
No więc wyczyściłem tłumik i rzeczywiście był zapchany.
Motór teraz tak nie gaśnie i wydaje mi się, że ma trochę więcej mocy.
Jeszcze muszę się trochę więcej przejechać i powiem dokładniej, czy już wszystko jest dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SuperSaiyan dnia Wto 20:28, 01 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|