Wysłany: Czw 19:44, 03 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przyspiesz zapłon ustaw na 1,7mm przed GMP i wymień świece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:22, 03 Gru 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca 95 Nie żadna "Super tylko oryginalna PRL z Kaszlaka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:27, 03 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A dobrze wyczyszczona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:13, 03 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wsadź dla pewności F75 i zobacz jak wtedy pali, ewentualnie potem wymienisz na inną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:49, 04 Gru 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | A dobrze wyczyszczona |
"......."
To znaczy te elektrody w miejscach gdzie puszcza iska jest idealnie czysta a reszta izolatorami wszystko wokół niego brudne.
ale w sumie nie mam co narzekać pali ładnie jak ciepły to za 2.
Mam problem. Gdy rano chce jechać rano do szkoły(7:00) chce odpalić pali za 1 bez gazu, ale nie da się dodać gazu, bo natychmiast gaśnie
, a na wolnych obrotach też się nie utrzyma. Jest tak zamulony, że zanim się rozgrzeje to z 5 razy mi zgaśnie!
Musze go rozgrzać potem jest dobrze.
Ja rozumiem, że każdy silnik trzeba rozgrzać przed jazdą i każdy silnik muli gdy lodowaty, no ale bez przesady!.
Co robić? Zmienić świece z 95 na 75? Więcej przelewać? Przed odpaleniem zatkać dolot powietrza?
Mam jeszcze oryginalną 75 z Wułeski. Założyć? bo świeca o ciepłocie 95 nie nadaje się na zime. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 16:04, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:42, 04 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wsadź F75. U mnie załatwiło to dużo problemów. Na tej świecy to mi pali zimna po przepchaniu 30 cm (nie mam kopnika) i trzyma wolne obroty... Jak to nic nie da to możesz minimalnie przyśpieszyć zapłon ale spróbuj narazie ze świecą pokombinować, możesz też zmniejszyć nieco przerwę na elektrodach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:53, 04 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziwne, moja jawa nawet przy -15 pali normalnie i od razu po odpaleniu można jechać.
Wkręć tą f75 i wyreguluj zapłon i gaźnik, profilaktycznie wymień też kondensator
A co do świec to załatw sobie jakiegoś starego Boscha, o niebo lepiej się sprawują od iskry |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 16:59, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:40, 04 Gru 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niewiem jak Stare ale Nowe boschy w silniku jawki to dno i żal....... Podobno te świece nie znoszą warunkuw silnika 223
Mam pytanie z całkiem innej paki.
Czy moge wypolerować błotniki czy on nie zardzewieje?
Bo chciałbym wypolerować ale boje się że zadzerwieje
Czy jakbym pokrył wypolerowany błotnik bezbarwną farbą to by było dobrze? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 17:43, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:58, 04 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podejrzewam, że zardzewieją i to dosyć szybko... Bezbarwny lakier powinien zdać egazmin. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:21, 04 Gru 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powinien zdać egzamin czy zda egzamin ? potrzebuje odpowiedzi szybkiej. Nie chce zrobić wioski. I jak to będzie mniej więcej wyglądało?
Ile kosztuje niklowanie takiego błotnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 20:36, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:28, 04 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niklowanie to dość kosztowna sprawa. Wpisz w googlach takie usługi to się dowiesz...A jak ci wyjdzie "wioska" to se to zedrzesz i położysz lakier jakiś kolorowy, jaki problem? Powiem tak: Lakier bezbarwny musi zdać egzamin. Nie wiem jaki to będzie efekt ale będzie to na pewno warstwa ochronna. Spróbuj, co ci szkodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:45, 05 Gru 2009 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
apropo jawki na jakim rowku masz igłe ustawioną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:40, 06 Gru 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na najuboższą.(Na 4 od góry)
Ale problem już rozwiązany! wystarczy zatkać filtr powietrza, odpalić i po kilku sekundach odetkać
Tak poza tym jawka pali gdy zimna na 1 ząbek i bez gazu! Na ciepłym zawsze za 1. chyba że go zaleje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 9:51, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:54, 06 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złoty, ja kopiłem ostatnio nowego BOSCH'a SUPER PLUS WR7BC i sprawuje się wyśmienicie. Więc nie oceniaj książki po okładce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|