| Co jak przyśpiesze zapłon a co sie stanie jak opuźnie zaplon | |
Wysłany: Pią 18:15, 28 Lut 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jak w temacie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:45, 28 Lut 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak zapłon jest "przyśpieszony" to jawka bedzie ci "kichała" w gaźnik, a jak "za późny" będzie strzelać w tłumik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:40, 28 Lut 2014 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I do tego przegrzewanie się i brak mocy. A jak byś się uparł dokładnie ustawić w GMP to może by Ci się nawet udało korbę złamać albo tłok zniszczyć. Ci co projektowali silnik dobrze wiedzieli co robią i tego się trzeba trzymać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|