 | Re: co lepiej 50 cm czy 60??? |  |
Wysłany: Pią 13:40, 12 Cze 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szymon93 napisał: | DawidStm napisał: | Siemka All ... kupuje nowy zestaw do swojej jawki i mam pytanko.... słyszałem ze pseudo 60cm to gów** i robione jest z puszek po piwach.. a więc niewiem co kupić czy 50 cm czy 60 cm.. doradźcie mi coś POZDRO |
Ja na tej pseudo 60 przjechałem już ok 1500km... Nic jak na razie sie nie sypie, idzie jak burza  |
a przez ile musiales jawke docierać??? i jak??? ile ci pujdzie najwięcej?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 13:51, 12 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Też mam pseudo 60cc i jestem z niego zadowolony na bardzo zużytym łańcuchu wyciągnąłem 75km/h,
podczas docierania wyjeździłem około 20~ 25 litrów mieszanki przy spalaniu 3L / 100km
do mieszanki lałem olej od piły [ten czerwony] 200ml na 5 litrów
docieranie trwało około 800km w moim przypadku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 14:01, 12 Cze 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rutkowski napisał: | Też mam pseudo 60cc i jestem z niego zadowolony na bardzo zużytym łańcuchu wyciągnąłem 75km/h,
podczas docierania wyjeździłem około 20~ 25 litrów mieszanki przy spalaniu 3L / 100km
do mieszanki lałem olej od piły [ten czerwony] 200ml na 5 litrów
docieranie trwało około 800km w moim przypadku |
rutkowski a mozesz mi dac link z allegro do kompletu który kupiłeś?? a tak wogule to ty kupywałeś cały komlet czy tłok i cylinder oddzielnie??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:01, 12 Cze 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rutkowski 200ml? U mnie jak wleję 130ml na 5l to mam nagar co 7-8km, a co to by było przy 200ml Leję czerwony stihl oczywiście. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:08, 12 Cze 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja jeszcze raz o dodatku krzemu.
jak wiadomo krzem jest bardzo twardy i to on jest głównym składnikiem pyłu,kurzu...; i właśnie dlatego stosuje się go jako dodatek.A myślicie ze po co honuje się cylindry??A właśnie po to żeby zrysować cylinder co umożliwia dokładne smarowanie i "wyciąga" krzem na wierzch.Jak by cylek był bez dodatku krzemu to by się cały zrysował i lipa z jazdy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 17:21, 12 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
"nie ucz ojca dzieci robić" że tak powiem
Uczę się w technikum samochodowym i tak się składa że właśnie skończyłem przerabiać materiał związany z obróbką gładkościową a honowanie do niej należy.
Honowanie wykonuje się po toczeniu tulei, aby uzyskać odpowiednie pasowanie tłoka z cylindrem.
Honowanie nie ma na celu zarysowania tulei, a jej wygładzenie po obróbce skrawaniem.
edit:
W odnośnie mojego zestawu 60cc
Zestaw kupiłem w sklepie motoryzacyjnym [komplet] na cylindrze jak i na tłoku mam wybite CX.
Posiadam też drugi zestaw z tą różnicą że cylinder jest to oryginalna czeska 50cc roztoczona na 60cc z takim samym tłokiem jak w pierwszym zestawie.
Z żadnym z zestawów nie mam kłopotów, |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 17:25, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 19:57, 12 Cze 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ta jeszcze coś.
Możesz uczyć się nawet OXFORD to i tak ja wiem swoje.Ja może chodzę do zawodówki MPS i honowanie wykonuje bardzo małe rysy.Nie mam nr. do profesora to bym ci podał i by cie douczył no ale trudno,ty wiesz swoje ja swoje ....
A co do krzemu to na 100% mam racje..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:03, 12 Cze 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiecie co jednak chyba zamowie od tego goscia zestaw...
[link widoczny dla zalogowanych]
zresztą komentarze mowia same za niego...
co o tym myslicie ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DawidStm dnia Pią 20:07, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:10, 12 Cze 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To tak:
1. Docieranie.. Docierałem jakieś 100 km może troche więcej.. Nie żebym katował ale jeździłem normalnie i też normalnie dawałem w palnik jak ścigałem sqtery. :]
2. Podczas tego docierania łałem ok 100-150 ml oleju (makita) na 5 l beny
3. Teraz idzie 74,1 km/h z lekkiej górki, na prostej to 70km/h. Dodam, że z przodu mam zębatkę 13 a z tyłu seryjną.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 20:11, 12 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mar3g napisał: | ta jeszcze coś.
Możesz uczyć się nawet OXFORD to i tak ja wiem swoje.Ja może chodzę do zawodówki MPS i honowanie wykonuje bardzo małe rysy.Nie mam nr. do profesora to bym ci podał i by cie douczył no ale trudno,ty wiesz swoje ja swoje ....
A co do krzemu to na 100% mam racje..... |
Daj mi jakieś poparcie swojej teorii, żeby nie było że wyssałeś z palca |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 20:30, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:26, 12 Cze 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
co sądzicie o tym zestawie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:00, 12 Cze 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przeczytaj BUDOWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH CZEŚĆ 1
KURT-JURGE BERGER HANS-CHRISTIAN EHLERS ......
TŁUMACZENIE DR INŻ.EWA FUDALEJ DR.INŻ. PIOTR FUNDOWICZ ...... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:14, 12 Cze 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szymon93 napisał: | To tak:
1. Docieranie.. Docierałem jakieś 100 km może troche więcej.. Nie żebym katował ale jeździłem normalnie i też normalnie dawałem w palnik jak ścigałem sqtery. :]
2. Podczas tego docierania łałem ok 100-150 ml oleju (makita) na 5 l beny
3. Teraz idzie 74,1 km/h z lekkiej górki, na prostej to 70km/h. Dodam, że z przodu mam zębatkę 13 a z tyłu seryjną.  |
Chyba ci się o jedno zero pomyliło z tym docieraniem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:57, 12 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja też kupiłem ten zestaw ale na razie nie zamontowałem ale mam nadzieje że się spisze dobrze
polecam ci tego allegrowicza; i nie wierz w wzmacniane wały itp wszystko jeden i ten sam ch*j |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 10:49, 13 Cze 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rutkowski masz rację że to jest obróbka wykańczająca ale mar3g też ma racje co do tego że honuje się poto aby powstały mikro ryski. Honownicę specjalnie się ustawia tak żeby te mikro rysy się nie pokrywały.To zwiększa przyczepność oleju do tulei i poprawia smarowanie ale krzemu się do tulei nie dodaje. Żeliwo szare (z takiego się wykonuje tuleje do silników spalinowych) jest samo w sobie bardzo twarde dlatego nie musi mieć żadnych dodatków. Niechce się chwalić ale jestem po technikum budowy maszyn ze specjalnością obróbka skrawaniem więc się troche znam a tym bardziej że w poniedziałek mam egzamin zawodowy.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Sob 10:56, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|