 | co lepiej 50 cm czy 60??? |  |
Wysłany: Wto 16:04, 09 Cze 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Siemka All ... kupuje nowy zestaw do swojej jawki i mam pytanko.... słyszałem ze pseudo 60cm to gów** i robione jest z puszek po piwach.. a więc niewiem co kupić czy 50 cm czy 60 cm.. doradźcie mi coś POZDRO |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 16:09, 09 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie kupuj nowego cylindra bo robione są z kiepskich materiałów, najlepszym rozwiązaniem [i dużo tańszym] jest kupienie oryginalnego cylindra i zrobienie szlifu [koszt około 30zł] u pana tokarza.
Oryginalne czeskie cylindry maja większe kanały płuczące, a co za tym idzie więcej mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:01, 09 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no nie wiem rutkowski ja mam leżeć stary orginał i pseudo 60 i kanały są minimalnie mniejsze góra 2 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:08, 09 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oryginalny cylinder można roztoczyć pod tłok od pseudo 60cc, ja tak zrobiłem i jestem zadowolony, aktualnie go docieram |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:11, 09 Cze 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie opłaca się roztoczać pod 60 ccm (czyli 40mm) co daje 8 szlifów czyli utwardzana warstwa cylindra poszła się je*** i zamiast 15 tyś. zrobisz może 5 tyś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:13, 09 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak się dobrze dotrze to wytrzyma tyle co i zwykły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:19, 09 Cze 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na 100 % nie wytrzyma tyle co normalny cylinder, z tego co wiem to na cylider jawki max 3 szlify |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:37, 09 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pożyjemy zobaczymy, wszystko okaże się w praniu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:45, 10 Cze 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jawek 50 napisał: | Nie opłaca się roztoczać pod 60 ccm (czyli 40mm) co daje 8 szlifów czyli utwardzana warstwa cylindra poszła się je*** i zamiast 15 tyś. zrobisz może 5 tyś. |
Pierwsze słysze żeby żeliwne tuleje do silników spalinowych były jakoś utwardzane. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:43, 10 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no właśnie co jest grane?
ale przypatrzcie się dokładniej, bo ja zauważyłem widoczne różnice w tulei to może ta warstwa utwardzana? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:19, 11 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w tulejach nie ma warstwy utwardzanej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:43, 11 Cze 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jest z dodatków krzemowych... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 6:51, 12 Cze 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie ma żadnej warstwy z dodatków krzemowych. Tuleje takie są odlewane w całości z żeliwa co najwyżej do żeliwa może być dodany krzem ale pierwsze słysze żeby go dodawano do tuleji silnikowych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:23, 12 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Żeliwa się nie utwardza, chyba masz stal na myśli. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Re: co lepiej 50 cm czy 60??? |  |
Wysłany: Pią 12:55, 12 Cze 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
DawidStm napisał: | Siemka All ... kupuje nowy zestaw do swojej jawki i mam pytanko.... słyszałem ze pseudo 60cm to gów** i robione jest z puszek po piwach.. a więc niewiem co kupić czy 50 cm czy 60 cm.. doradźcie mi coś POZDRO |
Ja na tej pseudo 60 przjechałem już ok 1500km... Nic jak na razie sie nie sypie, idzie jak burza  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|