Wysłany: Wto 21:23, 06 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a z czego u jak najlepiej wykonać króciec |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:39, 06 Lip 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym propnował z miedzi (rurek), chyba że się pokłócisz po odlew .... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:45, 06 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale czym to polaczyć (zlutować ) a jeszcze z czegoś innego da się |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:47, 06 Lip 2010 |
|
|
Blac KRin |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2010 |
Posty: 106 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dębica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aluminium coś słyszałem i stal nie rdzewna ale to są czyste pogłoski ;p ja tam ci mówię miedz jak w morde szczelił ;p nie baw się z innymi materiałami miedziane to zrób |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:36, 09 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok. Założyłem drugi gaźnik, niestety dalej to samo Może ździebko lepiej
Ale zauważyłem że czym bardziej silnik jest zagrzany, tym bardziej się zalewa.
Na zimnym wkręca się jak jakaś TZR'ka a jak silnik jest tak rozgrzany że aż paruje z niego to przy dodaniu gazu na full słychać cudowne "buuuuuu" i w skrajnych przypadkach potrafi zgasnąć
Tak się zastanawiam czy to może zapłon czasem nawala. Owszem po zimie czyściłem styki platynek ale iskrzy się z nich mocno, bardziej niż przed zimą i po jakichś 100-150km jazdy pojawia się taki "osad", czyli codziennie muszę platynki czyścić papierem ściernym. I to mnie denerwuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:47, 09 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze przez to ze sie ten osad zbiera na platynkach ale tak nie pownno być. a jaki gaźnik kupiłeś od sima |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:09, 09 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pożyczyłem Jawkowy kolegi na sprawdzenie czy to to, bo po co będę kupował jeśli to nie jest wina gaźnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:44, 10 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak szkoda kasy no ale jakbyś kupił kiedyś np by gaźnik nawalił to masz zapasowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:47, 10 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teraz się zastanawiam cz \y nie kupić czasem nowych platynek.
A może kondensator kończy swój żywot. Aha i jeszcze jest taka sprawa że kiedy sprawdzam iskrę na świecy to iskra nie jest równomierna tj. raz jest ładna, duża, niebieska a przy kolejnym kopnięciu ledwo dostrzegalna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:09, 10 Lip 2010 |
|
|
xxx12121 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2009 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro iskrzy bardzo na przerywaczu to jest wina kondensatora.Więc wymień może ten kondensator i przerywacz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:22, 10 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskrzyć się będzie zawsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:57, 10 Lip 2010 |
|
|
bartekwroc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lip 2010 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz co ja miałem podobnie i ukazało się ze wystarczyło zdjąć filtr powietrza i ładnie chodzi a jak go tylko założę to znowu się dławi przy pełnym gazie osobiście jeżdżę bez filtra tylko to tez jest problem bo mi się dysza co chwila zatyka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:10, 10 Lip 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moja jawka też jakby bez filtra miała więcej mocy .Tylko jest problem jak wiatr wieje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:44, 10 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tu pomoże stożek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:03, 10 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, jeździjcie bez filtra to wam długo motorek pochodzi
Kolejny objaw choroby Jawki Podczas jazdy tak +/- 30-35km/h (takie lansowanie się po mieście xD) zredukowałem na 2. bieg, zaczęła przyspieszać i nagle: "tr, tr, tr, buu, strzał z wydechu, tr, buuuuuu, strzał, tr, tr" Po zmniejszeniu gazu jechała powiedzmy normalnie ale przy ponownym depnięciu znajome odgłosy j.w. Coś mi się wydaje że kończą się platynki i kondensator (kilka lat temu, założony nowy od Maluszka) i przez to pewnie wahania w wielkości iskry, a w parze z tym, przylewanie się moto na niskich obrotach. Co sądzicie?? Chyba dobrze rozumuję |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|