Wysłany: Sob 22:40, 10 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak strzela z rury wydechowej to albo zapłon albo kondensator. kumplowi siad kondensator w simsonie na pedały i nawet go zapalic nie szło, jak zapalaliśmy na pych to z rury strzelało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:21, 10 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon jest idealnie ustawiony, jak chce ją na pych odpalić to wystarczy jeden obrót wału a silnik już zapala , a nie moja wina że mam cały tłumik zaje**** w niespalonej mieszance to nie dziwota że z wydechu idzie ogień jak u ściga na odcięciu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:33, 10 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymien kondensator i zobaczysz czy to on jest sprawca tego problemu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Sob 23:35, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:54, 13 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No więc... kupiłem to co miałem kupić, zamontowałem bo na to przystało i... dupa
Jawka dalej fochy strzela Mam podejrzenie że winowajcą jest świeca, bo na moim samochodowym Championie po iluś tam km motorek na niższych obrotach przerywa, a na dwóch Iskrach F95 przerywa w pełnym zakresie obrotów, trza ją dobrze przeciągnąć i później jako tako chodzi ale ma lekkiego muła. Świeca Championa jest okopcona na "kremowy", a Iskry na czarno. Podajcie mi jakie świece będą najlepsze do Jawki na takie gorączki, byle nie Iskra bo te dzisiejsze są guzik warte ale w sumie w tamtym roku kupiłem Brisk'a i wytrzymała 100km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:59, 14 Lip 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Polecam świece Champion L82YC lub boscha W4AC. Boscha tak łatwo nie zarypiesz , jeżdżę na nim od listopada i jest git . Możesz jakąś NGK wybrać jeszcze.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:42, 22 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak mówiłem wcześniej duuużo kombinowałem ale nic nie wykombinowałem.
Jest tak jak jest na wolnych się zalewa a przy 55km/h brakuje jej paliwa.
Zakładałem jej dzisiaj 3 gaźniki i 3 różne krućce, na każdym gaźniku i króćcu było to samo, no może nie na każdym bo założyłem zablokowany kruciec to nawet odpalić nie chciała
Oto co ogólnie przy niej zrobiłem:
- nowe platynki,
- nowy kondensator
- świeca NGK B7HS
- zestaw naprawczy gaźnika tj. dysze, zaworek igliczny
- nowy pływak
- nowy kranik (bo stary roz^ebałem)
No i to chyba tyle z części a tak to kupa regulacji ze skutkiem zerowym.
Pomóżcie bo nie mam zielonego pojęcia co to może być i ogólnie zacząłem przez ten motor już palić Tak mnie zdołował |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:20, 24 Lip 2010 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przyłączam się do dyskusji gdyż mam bardzo podobny problem co Jawek 50. Tzn. gdy jawka jest zimna to ładnie pracuje.. wkręca się na obroty itp. natomiast jak motor jest ciepły to zalewa go na wolnych obrotach. Gaźnik mam tak wyregulowany, że jak jade na full to zaczyna brakować paliwa...a mimo to zalewa no wolnych ( tzn. wolno wchodzi na obroty lub po dodaniu gazu gaśnie) Proszę o jakieś porady bo sam już nie mam pomysłów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:09, 27 Lip 2010 |
|
|
maly1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2007 |
Posty: 75 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ustianowa Górna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj świecę o innej ciepłocie. U mnie na Iskrze F75 nie da się jeździć. Po rozgrzaniu silnika nie ma mocy i się zalewa. Od czasu zmiany na NGK B8HS chodzi jak marzenie(przerwa między elektrodami 0.4mm). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:12, 27 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam iskre F75 i jawa chodzi jak "marzenie" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:50, 27 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak na razie podniosłem jej poziom paliwa o dość sporo i o dziwo chodzi dobrze, ale coś jakby ze zaworkiem jeszcze było bo raz mogę się do 70/h rozpędzić i nic a czasem 60km/h i paliwa jej brakuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|