| cos mu odbija | |
Wysłany: Czw 16:34, 29 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam wczoraj chcialem sie przejechac do kumpla tylko ze zaczol raz niewchodzic na obroty allbo dostawal raz za malo raz za duzo powietrza niemoglem ustawic wiec przyspieszylem zaplon i bylo dobrze a dzis zaczol przerywac
dodam ze dawn nie jezdzilem bo byl w malowaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:47, 29 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli odpaliłeś go na chwile tylko i przerywa to trzeba mu nacisnąć przelewanie na chwile i się pozbiera. Albo zmień świece na taką o innej wartości cieplnej. Przy okazji sprawdź stan obecnej na jaki kolor jest okopcona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:21, 29 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wlasnie jak jechalem do kumpla dzis to zaczol przerywac wiec myslalem ze pociagnie i pojdzie i jechalem tak przez oko 500m z nadzieja alle nadzja matka glupich |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:01, 29 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dla mnie objawy lewego powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:19, 29 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
"mandos" masz racje to lewe wiatry tylko jak je zmniejszyc bo u mnie zawsze przyczyna lewego poietrza byl otwary fyltr a teraz mam zamkniety |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:03, 29 Lis 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może na łączeniach gaźnika z krućcem albo krućca z gażnikiem ciągnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:06, 29 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
z tego co napisales wynika jedno ze na lonczeniach
troche sie zakreciles
podokrecalem wszystko i nic a problem jak byl tak jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:09, 29 Lis 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale napisz co z tą świecą. Może świeca padła albo zapłon się rozregulował.
mi się to dość często zdarza. A lewe powietrze może łapie na tak powiedział kolega na krućcu ale wątpie w to. Ja myślę że to coś z układem zapłonowo-paliwowym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:23, 29 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
swieca byla mokra minimalnie i przysmieszylem troche zaplon i tez przerywa i swiecy niewykrecalem tylko poszlem bo sie wqr..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:34, 29 Lis 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli motor długo stoi to kwestia jedną to nieszczelności, któe powstają, druga może być coś przytnake w układzie paliwowo-powietrznym. Zapłon to już swoją drogą... tak sobie myslę, bo mówisz że ci przerywa... jak u ciebie w motorze czuje się kondensator??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:39, 29 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:15, 30 Lis 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczytałem temat dokładnie i zauważyłem że nigdzie nie pisałeś że świece
wymieniałeś. Spróbuj na innych świecach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:06, 30 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
czarny125 napisał: | z tego co napisales wynika jedno ze na lonczeniach
troche sie zakreciles
podokrecalem wszystko i nic a problem jak byl tak jest |
Bo nie należy zbyt mocno dokręcać kroćca ponieważ jest wykonany z alu i łatwo go zdeformować przez co powierzchnia styku z uszczelką będzie "sfalowana" a to może spowodować dostawanie się "lewego" powietrza. Radzę wymienić uszczelki w układzie dolotowym oraz przy cylindrze oraz przeszlifować króciec papierem ściernym do wyrównania jego powierzchni styku zarówno od strony gaźnika jak i cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:37, 30 Lis 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A moim zdaniem to układ zapłonowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:17, 30 Lis 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
jutro zmenie kondensator
i zobaczymy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|