Wysłany: Śro 12:30, 30 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli w dół to więcej paliwa bo póżniej blaszka zamknie dopływ !
A jeżeli w gorę to na odwrut czyli mniej paliwa bo wcześniej zaworek zamknie dopływ paliwa. Więc podegnij w dół. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 16:22, 30 Sty 2008 |
|
|
jaakub16 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 20 Sty 2008 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale to jest dziwne bo wymieniłem kranik (jeszcze przed problemem) to pojechałem na cmentarz gdzieś tak 1,5km w jedną strone no i jade 1 but 2 but 3 but zatrzymałem sie na miejscu poszłem na grób i podeszłem do motoru odpalam pierwszy kop i jade tak samo ujechałem gdzieś 1,2 km redukcja na 2 ja mu gaz a ona tak jak pisałem bbbuuuuu więc ja 1 i do domu na małych obrotach dojechałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:41, 30 Sty 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak dla ścisłości przedstawiam całą sytuacje na rysunku...
Zaworek nie może się otworzyć bardziej. Ma ograniczenie pozatym w nim jest tylko mała dziurka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:13, 30 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze Piorko że to pokazałeś, ale ja to wytłumacze. Ostatnio w jakimś temacie gadaliśmy o tym samym z mateuszem. Jemu chyba chodzi o blaszkę na pływaku, bo jak się ją podegnie do dołu do będzie więcej paliwa a jak w gorę to mniej, a z blaszką na tym druciku małym to jest odwrotnie. Właśnie tak jak przedstawił to Piorko Myślę że pomogłem Pozdro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 18:11, 30 Sty 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam ponownie. Piórko ale ta blaszka co pokazałes troszke inaczej wygląda w gaźniku...ale mniejsza oto. Piorko ja o tym wiem ze ma blokade ta blaszka, przecież nie będzie się nie wiadomo ile otwierać , a więc tak :
Dajemy blaszka na dół, zaworek będzie bardziej otwierał bardziej , a co za tym idzie?Palwio będzie szybciej napełniać komorę pływakową, a jeśli będzie szybciej płynąć to pływak będzie się podnosił na góre szybciej i będzie dużo paliwa w komorze.
A blaszka w góre ograniczy dopływ paliwa , bo zaworek będzie w wolnym tępie napełniał komore pływakową. Ale zostawię ten temat, była o tym mowa wiele razy więc nie będziemy dyskutować kolejny raz na ten temat. Ja swój sposób wypróbowałem kilka razy, zawsze było widać poprawe
Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:14, 30 Sty 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No i ja nie jestem artystą painta;D Chciałem tylko pokazać jak to powinno wyglądać i co to daje obrazowo. Jakoś sie średnio zgadzam z tym co mówisz ale nie będe się kłócił-skoro ci to coś daje to nie mam nic przeciwko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:50, 31 Sty 2008 |
|
|
jaakub16 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 20 Sty 2008 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzieki wielkie za pomoc blaszka lekko w góre i lekko zmiana ustawienia zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|