| cylinder | |
Wysłany: Śro 9:37, 28 Cze 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy kolanko i kruciec można przykręcić do cylindra na zwykłe śruby, czy lepiej to przykręcić na takie bolce które wkręca się w cylinder a do cylindra przykręca się kolankon i kruciec za pomocą nakrętek?? czy ma to jakieś znaczenie jak to się przykręci?? czy ktoś przykręcał na śruby?? Pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:52, 28 Cze 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
lepiej by bylo n szpilki a jesli masz srubk ilatfo dorobic ucinasz lepki robisz kontre i wkrecasz, a na srubk itez mozna wkrecic bo ja tak mam i trzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:52, 28 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepiej przykręcić na szpilki ale wydech mam przymocowany na zwykłe śruby (wyrobiony gwint w cylindrze ) i też jest dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:24, 28 Cze 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to po co są te szpilki skoro można na śruby to wkręcić?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:33, 28 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
szpilki wytrzymują więcej od zwykłej śruby
nie tak łatwo zerwiesz gwint |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:52, 01 Lip 2006 |
|
|
Igor |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Lip 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam takie pytanie !! Czy w jawkach 50 jest tak ze jak sie przejedzie 1km to cylinder tak nagrzeje ze jak sie go dotknie to sie mozna opazyc?? Czy to jest normalne?? Co sie mogło stac??A jak przejade jeszzcze jakies 2km t słabnie i mozna jechac tylko na 2 a jak sie wzuci 3 to gasnie !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:55, 01 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
on sie poprostu nagrzewa i odprowadza ciepło
nagżanie zależy takrze od chłodzenia i stylu twojej jazdy
ja teraz mam pytanie masz na dotarciu czy nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:29, 01 Lip 2006 |
|
|
Igor |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Lip 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
On była na dotarciu!! Ale juz jz chyba dotarłem!! A mam tez problemy z obrotami i moze dlatego tak sie grzeje!! Jak dam 1 i puszcze gaz to dalej mam strasznie wyskokie obroty nawet jak stoje i dopiero po pewym czasie maleja !! NIe wiem dlaczego!! I moze dlatego sie tak grzeje!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:41, 01 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo łapie lewe powietrze
dokładnie uszczelnij gażnik i problem powinien zniknąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:28, 03 Lip 2006 |
|
|
Igor |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Lip 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja mam jeszcze jedno pytanie !! Jak rozpoznac jakie maja byc pierscienie i tłok ? Bo ja niedawno kupiłęm jawke i sie jeszcze na tym nie znam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:38, 03 Lip 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
na szczycie tloku pisze , tylko papierkiem musisz wyczyscic go z nagaru a mozna wziasc pierscien i w sklepie sprawdzi suwmiarką i ci da takie jakie maja byc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:35, 03 Lip 2006 |
|
|
Igor |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Lip 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo ja nie wiem co mi poszło ale mi sie tak grzeje cylinder ze szok! Przejade 1km i fajerant nagrzany jak sie go dotkłem to sie opazyłem i bardzo bolesnie !! Nie wie ktos czemu sie tak moze grzac?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:38, 03 Lip 2006 |
|
|
|
a co byś chciał żeby ci się cylinder nie nagrzewał? przecież to jest silnik spalinowy, musi sie grzać, a jak ci słabnie na 3 jak się rozgrzeje to masz silnik na dotarciu |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:14, 04 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ja tak samo mam i właśnie nie wiedziałem co to może być że mi na 3 -jce słabnie. To dobrze wiedzieć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:40, 04 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Igor napisał: | [...]A mam tez problemy z obrotami i moze dlatego tak sie grzeje!! Jak dam 1 i puszcze gaz to dalej mam strasznie wyskokie obroty nawet jak stoje i dopiero po pewym czasie maleja !! NIe wiem dlaczego!! I moze dlatego sie tak grzeje!! |
Sprawdź linkę. Może już na wyczerpaniu linka od gazu. Wyciągnij przepustnice i zobaczy czy tam się gdzies nie przywiesiło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|