| Cylinder i jego oznaczenie | |
Wysłany: Wto 21:17, 30 Kwi 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc tak, spotkałem się z cylindrem 60ccm i ma wibite oznaczenie CX40, wie ktoś co to znaczy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:44, 30 Kwi 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
CX nazwa producenta (cross Impex ) 40 to zapewne średnica, aczkolwiek na swoim mam wybite tylko CX (mam też cylinder 55ccm to tylko chwyt marketingowy te 60ccm ....) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Wto 21:45, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:48, 30 Kwi 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylindry tej firmy są dobre czy takie nie za bardzo ? Lepsze/gorsze od Almota? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Wto 21:49, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:18, 01 Maj 2013 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kumpel miał w simku cylka z CX i twierdził że dobry jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:00, 01 Maj 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie mam dylemat ponieważ gdyż pękł korbowód i pokiereszował strasznie cylinder. I teraz nasuwa się pytanie czy oddać oryginalną 50ccm do szlifu (nie moge nigdzie dostać oryginalnego tloka R1 lub R2), czy kupić tego CX za 90zł(cylek, pierscienie, tlok, sworzeń i jeśli się nie myle to jeszcze głowica) . Szlif pewnie z 70zł + tłok 20zł. Na to samo wyjdzie, a nie chciał bym wsadzać chinskiego tłoka do oryginalnego cylka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Śro 19:01, 01 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:27, 01 Maj 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten cylinder miałem przez 2000km, nie docierałem go nawet tylko od początku w palnik. Nie ma na nim progu ani rys tylko raz zmieniałem pierścienie (1 pękł ) tak to jestem z niego zadowolony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:43, 01 Maj 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolega miał tego CX dzis się dowiedziałem, mówił ze go tez nie docierał, bo jak zmieniał cylindry to jeszcze nie wiedział o czymś takim jak docieranie. Jak go pierwszy raz odpalił to od razu v max 75km/h, a potem włożył go w inny silnik (miał straszny luz na korbowodzie, jak się kopało starterem na zgaszonym to było słychac bdb metaliczny dzwiek) 62km/h było już maximum |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:17, 01 Maj 2013 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To samemu Tobie nasuwa się odpowiedź.
Najważniejsze jest docieranie! a potem jakoś pójdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|