Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Cylinder i tłok
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cylinder i tłok
PostWysłany: Wto 19:12, 25 Lip 2006
Virus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk


Mam problem jakis czas temu połamały m sie pierścienie i tłok wiec kupiłem od kumpla silnik z zatartym wałem. Po wstępnych ustaleniach i remoncie silnika założyłem moj stary cylinder (ten w którym połamał mi sie tłok i pierścienie) i nadkruszony u podstawy tłok przypadkiem na odwrot. Mój ogar nie odrywa przedniego koła od ziemi gdy ruszam tak jak u mojego kumpla i chodzi jakby głośniej, no i strasznie dzwonią pierścienie ale to podobno we wszystkich jawkach tak było. Tak więc co poradzic na to by miał większą moc i chodził ciszej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:29, 25 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


A jest luz na tłoku? Zdejmij głowicę i piruszaj tłokiem w boki czy nie ma luzu. Jeżeli jest, to wymień pierścionki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:12, 25 Lip 2006
pajej1991
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno


zobacz na łozyska na wale i na to czy tłok chodzi do gory i na duł na wale jak tak to wyiec tulejke na wale ja to ebd erobił na nastepny tydzioen bop mi dzwoni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:07, 26 Lip 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


Jeżeli założyłeś tłok odwrotnie to dzwonią pierścienie i jestem zdziwiony że jeszcze się nie połamały i że w ogóle odpalił silnik, tłok trzeba założyć tak jak należy. Co do cylindra to po tym jak połamały ci się w nim pierścienie, prawdopodobnie porysowały go w środku co spowodowało spadek sprężania i dla tego silnik nie ma mocy. Tłok, jeżeli jest nadkruszony, powoduje zabużenia w przepływie mieszanki i to również objawia się spadkiem mocy. Moja rada to nowy tłok i cylinder, lub przynajmniej całe i nie porysowane. pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:45, 26 Lip 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


popieram enkila
nadkruszony tłok to szczyt że jeszce jeżdzisz
wymień cały układ najlepiej na nowy
układ to cylinder,tłok,pierścieni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:52, 26 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Zgadzam się z chłopakami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:58, 27 Lip 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ja też się zgadzam i pamiętaj o dobrym dotarciu Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:50, 27 Lip 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


ja bym dal do szlifui albo drugi cylinder ajk pekly pierscienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:16, 27 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Do szlifu lepiej. Tylko jeszcze zależy ile szlifów miałeś robionych...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:56, 27 Lip 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


jakmasz slabe gwinty w cylindrze to lepiej kup nowy a jesli masz dobre gwinty i czeski cylinder to zrob szlifa szlif gdzies kolo 35 zl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cylinder i tłok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin