| Cylinder i tłok | |
Wysłany: Wto 19:12, 25 Lip 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam problem jakis czas temu połamały m sie pierścienie i tłok wiec kupiłem od kumpla silnik z zatartym wałem. Po wstępnych ustaleniach i remoncie silnika założyłem moj stary cylinder (ten w którym połamał mi sie tłok i pierścienie) i nadkruszony u podstawy tłok przypadkiem na odwrot. Mój ogar nie odrywa przedniego koła od ziemi gdy ruszam tak jak u mojego kumpla i chodzi jakby głośniej, no i strasznie dzwonią pierścienie ale to podobno we wszystkich jawkach tak było. Tak więc co poradzic na to by miał większą moc i chodził ciszej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:29, 25 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jest luz na tłoku? Zdejmij głowicę i piruszaj tłokiem w boki czy nie ma luzu. Jeżeli jest, to wymień pierścionki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:12, 25 Lip 2006 |
|
|
pajej1991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 102 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Krosno |
|
|
|
|
|
|
|
|
zobacz na łozyska na wale i na to czy tłok chodzi do gory i na duł na wale jak tak to wyiec tulejke na wale ja to ebd erobił na nastepny tydzioen bop mi dzwoni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:07, 26 Lip 2006 |
|
|
enkil |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łysa óra |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli założyłeś tłok odwrotnie to dzwonią pierścienie i jestem zdziwiony że jeszcze się nie połamały i że w ogóle odpalił silnik, tłok trzeba założyć tak jak należy. Co do cylindra to po tym jak połamały ci się w nim pierścienie, prawdopodobnie porysowały go w środku co spowodowało spadek sprężania i dla tego silnik nie ma mocy. Tłok, jeżeli jest nadkruszony, powoduje zabużenia w przepływie mieszanki i to również objawia się spadkiem mocy. Moja rada to nowy tłok i cylinder, lub przynajmniej całe i nie porysowane. pozdr. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:45, 26 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
popieram enkila
nadkruszony tłok to szczyt że jeszce jeżdzisz
wymień cały układ najlepiej na nowy
układ to cylinder,tłok,pierścieni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:52, 26 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadzam się z chłopakami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:58, 27 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też się zgadzam i pamiętaj o dobrym dotarciu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:50, 27 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym dal do szlifui albo drugi cylinder ajk pekly pierscienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:16, 27 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do szlifu lepiej. Tylko jeszcze zależy ile szlifów miałeś robionych... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:56, 27 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakmasz slabe gwinty w cylindrze to lepiej kup nowy a jesli masz dobre gwinty i czeski cylinder to zrob szlifa szlif gdzies kolo 35 zl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|