| cylinder po szlifie | |
Wysłany: Śro 17:58, 21 Mar 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Przy zakupie Jawki dostałem nowy cylinder, 2 wejscia na pierścienie i tłok, chciałbym wiedzieć czy ten cylinder jest po szlifie, ale niewiem jak to sprawdzić i czy wogóle się da to jakoś sprawdzić, jak wkładam w cylinder ten tłok z załozonymi pierścieniami to jest mały opór z poruszaniem się, ale się rusza.Będe wdzięczny za odpowiedź.Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:00, 21 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
zmierz średnicówka do otworów lub suwmiarka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:02, 21 Mar 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie, co dokładnie oznacza ten szlif, są jakieś tego plusy minusy?Co on powoduje?Sorki za tyle pytań, ale dopiero się uczy co i jak z moja jaweczką |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:05, 21 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
szlif jak wiadomo zmienia srednicę cylindra. plus tego ze masz nową gładź cylindra bez progów. i tłok do niego dopasowany jest szczelne szystko. minus ze może ci tokarz zrobić krzywo i wtedy wał będzie sie zacinał ale to minie po jakimś czasie. minusem następnym jest to ze to kosztuje :P i treba ponownie docierać motor. i lać dobry olej a nie mixol! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:38, 21 Mar 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Plusem jest też to że się pojemność zwiększa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:43, 21 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
...i minimalnie moc, no ale to zależy jak sie dotrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:49, 21 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
pojemmnosc leeeecwo sie zwiększa wiec nie popadajmy w optymizm :P no fakt ze amiast 49,8ccm nagle mamy juz motocykl ponieważ ma on ponad 51ccm :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:55, 21 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej cylka tzw 60ccm (a tak naprawde 55ccm) dać do szlifu/ów i porzdnie dotrzeć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:59, 21 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej to czeski orginał przeszlifować na max szlif i bedzie najlepiej
ale 60 powszechnie dostępne i to chyba najlpesze rozwiązanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:38, 21 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no bo przy 70ccm to już jawka padnie chyba że się da wał wzmacniany ale i tak to już ciężko dla jawki jest...
temat do zamknięcia bo offtopa robimy a problem rozwiązany! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|