![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/hdr_left.gif) | Cylindry | ![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/hdr_right.gif) |
Wysłany: Sob 23:27, 16 Sty 2010 |
|
|
DarkAndScary |
Doświadczony |
![Doświadczony Doświadczony](http://jawka50.ovh.org/trzy.png)
|
|
Dołączył: 08 Sty 2010 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/post_corner.gif) |
|
Jak sprawdzic czy cylinder jest oryginalny ?
Mam 2.. :
Jeden ma jakis znaczek od strony gaznika
Drugi zas ma znak od strony karterow przy szpilkach wydechu.
POMOCY |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Wysłany: Sob 23:44, 16 Sty 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
![Zagubiony na Forum Zagubiony na Forum](http://jawka50.ovh.org/dziewiec.png)
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/post_corner.gif) |
|
Oryginalne cylindry miały wybijane symbole na przylgni kolanka wydechowego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:39, 17 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/post_corner.gif) |
|
Dokładniej, to miały wybijane na przylgni kolanka litery A, B lub C w zależności od grupy selekcyjnej, nie chodzi tu o jakość tylko o pasowanie tłoka do cylindra.
Poza tym czeski cylinder ma szersze kanały płuczące i jest dokładniej wykonany.
Tylko nasi odlewali ożebrowanie już na tulei, zamiast zrobić tak jak fabryka gdzie łączono tuleje z ożebrowaniem na prasie.
Temat był już poruszany na forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/hdr_left.gif) | | ![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/hdr_right.gif) |
Wysłany: Nie 15:39, 17 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
![Moderator Moderator](http://jawka50.ovh.org/moderator.png)
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Athena/images/post_corner.gif) |
|
michal_b17 napisał: | Oryginalne cylindry miały wybijane symbole na przylgni kolanka wydechowego. |
Zgadzam się z michałem oznaczenia były wybijane na cylku od kolanka
[link widoczny dla zalogowanych]
hasło jawencia123
Login Jawka 987 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Nie 16:04, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|