| czrna świeczka :p | |
Wysłany: Śro 16:27, 26 Lip 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam problemik z jawką ostatnio ją poskładałem i ustawiłem zapłonik na 1,9 mm przed GMP mam oddławioną i odpalam odpalila za mniejwiecej 5 kopem gaźnik czyściłem wcześniej jade wyprubować idze słabo przerywa i wogóle zmieniłem świece idzie jak burza przejechałem z 2 razy koło domu i wszystko niby dobrze odkręcam świece ona bardzo ciemno brązowa dziś poszłem tylko tak sie przejechać bo nie mialem dużo czsu pojeżdziłem z 4 razy po takiej uliczce i wszystko ok przyjezdżam do domu świeca czarna jak naraze była mocna ale poddejżewam że gdybym troszke wiecej pojexdził to by osłabła teraz pomyslalem sobie że może mam zbyt durzą / malą przerwe na świecy teraz pojawia sie moje pytanie jaka powinna byc przerwa miedzy elektrodami swiecy i jak ją sie ustawia wstawić szczelinomiez i podgiać ?? do tego wymiaru a i czy wy moze macie jkaś propozycję czemy sie tak dzieję? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:51, 26 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może za dużo a nawet na pewno oleju zalewasz
przerwa na świecy powinna wynosić 0,4 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:09, 26 Lip 2006 |
|
|
PetroX |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Maj 2006 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pawłów |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | może za dużo a nawet na pewno oleju zalewasz
przerwa na świecy powinna wynosić 0,4 mm |
Sprawdz jeszcze blaszke w komorze pływakowej, może jest za bardzo odgięta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:53, 26 Lip 2006 |
|
|
pajej1991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 102 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Krosno |
|
|
|
|
|
|
|
|
a to nie jaka powinna byc to sie robi tak ze sie prubuje ruzne przerwy no bo nie kazdy motor na takiej samej bedzie nchodził ja nap mam taka ze mi sie elektrony prawie stykaja i mi nawet smiga teraz nie narzekam ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:28, 26 Lip 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
tam kilka postow wcześniej ktos wspomniał że to za bogata mieszanka ale to nie to mam mieszanke 1;50 kiedyś nawet prubowałem na czystej benzynie może z 1 km i było to samo wiec niewiem wymieniłem już przerywacz kondensator
cewke WN kabel WN fajke swiece z żeczy odpowiedzialnych za iskrę nie wymieniałem tylko cewki zaplonowej niskiego napiecia a w ukladzie paliwowym to wymieniłem dysze i gaźnik jest czysty jak łza niektuży mówia że może kranik przeczyścić ale niesądze zeby to bbył on bo ma bardzo dobrą przepustowosćzaplon ustawiłem dobże na 1,9 przed GMP wiec już mi tylko została przerwa na swiecy a jeszcze ostatnio patrzylem pierścionki one są dobre maja luz tylko 0,3 tłok jest rok temu wymieniany wiec nie wiem jeszcze niektuzy mówia że simer od strony sprzęgła ale to chyba nie on |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:40, 26 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli czarna świeca, to może być za dużo oleju w benzynie - odpada, za wysoko iglica - nie sprawdzałeś, simering może ciągnąć olej - niewiadomo, ale mówisz, że nie, to odpada, blaszka za mocno odgięta do góry - niesprawdzałeś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:43, 26 Lip 2006 |
|
|
pajej1991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 102 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Krosno |
|
|
|
|
|
|
|
|
no simernjing mugł pasc od trony sprzegła i olej z silnika sie leje do komory wału to jest mozliwe a ja tez miałem takie popcenie ale ustawiłem ina przerwe na swiey i juz mi nie kopci mi kopci jak jest duzo przerwa sprubuj dac jak najmiejsze zeby ci tylko chodził i sprubuj jejdzic jak bedzie swiece kopciło to simering a jak nie to musi bym taka mała przerwa ja tez jejdziłem na czystej jak mi tak kopcił no ale jak sie mu nie da w dupe i sie go nie zagrzeje to mu nic nie bedzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:59, 26 Lip 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli co radzicie zobaczyć przerwe na swieczce zobacze polożenie iglicy trzeba chyba zrobic aby była jak najniżej iglica a blaszka to raczej nie oale zobacze tylko zabradzo niewiem o co biega jak ją podginac mozecie wytlumaczyć
a simer to sprzegło jakos pujdzie rozbieralem juz w motorynce a to raczej działa na tej samej zasadzie tylko w jawce chyba jest łańcuszek a nie kolo jak w drynie mam ten simer w garazu bo jak byłem w sklepie to kupiłem ktos mi o tym mówił ale jak go da sie wygrzebac śrubokrętem czy trzeba rozpolawiac i wybic od strony skrzyni krobowej ale na poczatek zobacze igliczke i swiece i blaszke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:36, 26 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simering od strony skrzyni biegów możesz wymienic po odkręceniu zębatki zdawczej z wału Iglicę ustaw w drugim rowku od góry, a końcówkę blaszki odegnij w dół. Aha przerwa na świecy powinna wynosić 0,4-0,5 mm.
P.S. Tak wogóle to powiedz jaką masz świecę (dokładnie producent i model). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:06, 26 Lip 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
mialem chempina ale ona była zła teraz mam pal n14 jeszcze zobacze jutro z ta igliczka i swieca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:57, 26 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wsadź jakąś NGK lub ISKRA albo BOSCH i spróbuj. Ale to raczej nie świeca, lecz warto spróbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:49, 27 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ciepłota świecy jest ważna
ale dokładnie wynosi chyba 75(jeśli sie nie myle) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:53, 27 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak Iskra F-75 i F-80 lub ich odpowiedniki. A jak chcesz sprawdzić czy to nie wina simeringa to spuszczasz olej ze skrzyni biegów i przejeżdzasz kilka km. Jak bez oleju nie będzie Ci zalewać świecy masz winowajcę zużyty simering. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:21, 27 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jak będzie śmigał bez oleju, to części nie dostaną w dupsko, albo coś mu nie pójdzie w skrzyni? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:31, 27 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak przejedzie 2-3 km to nic się nie stanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|