| czy na smar mozna | |
Wysłany: Sob 19:50, 15 Wrz 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam i prosze o szybka odpowiedz czy na smar mozna skladac silnik pisze na nik -30/140 stopni cecjusza nie wiem co dalej bo nie pisze po polsku i niewiem czy dobra temperetura |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:58, 15 Wrz 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wydaje mi sie ze mozan. chociaz nie jestem pewnien. z tego co wiem to kiedys widzialem jak ktos zakłądał uszczelki na smarze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:59, 15 Wrz 2007 |
|
|
Przemo |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niewiem czy sie nie wytopi.Wez lepiej wydaj to gora 10zl na silikon czerwony albo hermetic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:39, 15 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja byc może będę składał mój drugi silnik na Hermetic. Ale zastanawiam się jak z rozpołowanieniem takiego silnika, czy to aż takie trudne? Dużo wysiłku i czasu trzeba w to włożyc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 7:42, 16 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | Ja byc może będę składał mój drugi silnik na Hermetic. Ale zastanawiam się jak z rozpołowanieniem takiego silnika, czy to aż takie trudne? Dużo wysiłku i czasu trzeba w to włożyc? |
troszkę wysiłku trzeba włożyć i zaopatrz się w ściągacz bo zębatka sprzęgła od strony wału nie będzie tak łatwo chciała wyjść a tak to później rozpoławienie powinno iść łatwiej zależy też jak wał siedzi na łożyskach ale myślę że poradzisz se z tym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:59, 16 Wrz 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
chyba bede skladal na sylikon
Przemo u mnie silikon czerwony koasztuje 3zl a nie 10 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:06, 16 Wrz 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
może być nawet popitkowy w ciapki ale musi mieć odporność na wysoką temperaturę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:46, 16 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale smar to chyba nie jest dobry pomysł, co? Do takich uszczelek, jak pod króccem, albo gaźnik-króciec to by można, ale do karterów to raczej niezbyt. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:53, 16 Wrz 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli ma idealne kartery to może złorzyć na samych uszczelkach posmarowanych olejem ale profilaktycznie lepiej wydać te pare groszy na ten silikon uszczelnić i mieć święty spokój bo jak wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:14, 20 Paź 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jeżdze na samych uszczelkach
jesli masz dobre kartery to same uszczelki wystarczą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:57, 21 Paź 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
każde kartery są dobre xD Tylko przed złożeniem należy wyrównać powierzchnie papierem ściernym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:58, 21 Paź 2007 |
|
|
Marcin8886 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wydaje mis ie ze raczej mozna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:19, 22 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja "pod cylek" dalem uszczelke i smar. Narazie dobrze trzyma. Wystarczy dobrze skrecic, ale najwyzsza temp wystepuje chyba na cylindrze i pod nim wiec jesli tam smar starcza to po co dawac cos drozszego. Jak sie myle to mnie poprawcie. pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|