Wysłany: Sob 7:57, 17 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spokojnie - to zwykły gaźnik, z agmotu. chciałbym trochę pojeździć tą maszyną a nie tylko siedzieć z nią w garażu
prace nad tym silnikiem zacząłem gdzieś w kwietniu, maju 2007 i tak wolniutko mi to idzie; co nie znaczy że mi to pasuje. Teraz z wolna wyczerpuja mi się środki, czas i przekonanie co do dalszych zmian i ulepszeń. Owszem - może w przyszłości coś tam jeszcze pozmieniam. Teraz chciałbym zamknąć ten etap projektu i cieszyć się efektami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 17:28, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten gaźnik pewnie od simka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:19, 18 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozmawiałem dziś z super fachowcem do silników 2T (moim teściem:-) <w> i powiedział, że jeśli silnik nie ma odpowiedniej kompresji może gasnąć na niskich obrotach!!!
Niestety kartery w jakie składałem ten silnik nie były idelane. Kupiłem je z allegro - a wiadomo, co może być, jak kartery nie są do pary
Dlatego pytanie - jaka powinna być kompresja w silniku Jawki (miałbym dostęp do przyrządu do mierzenia ciśnienia, to sobie zmierzę)? Chodzi o kompresję górną. Z dolną wolałbym nie mieć problemów, bo nie ma jak jej zmierzyć.
pozdrawiam
K_K |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:45, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o ile dobrze pamiętam to chyba cos koło 8:1 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 21:45, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:49, 18 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
9:1 ale to jest stopień sprężania.
Kri spróboj załatwić preparat do wykrywania nieszczelności. Ja nim znalazłem że miedzy głowica a cylindrem ucieka mi... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:57, 18 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mefi,
stopień sprężania to wiem, ale mi chodziło ile powinna wynosić kompresja
a co to za preparat - jakaś nazwa ?
K_K |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:57, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po co preparat wystarczywoda z mydłem
ale zanim silnik sie nagrzeje
ewentyalnie białą bibułke przykładamy na połączeniach częsci
jak dmucha to zauważysz od razu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:09, 19 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciśnienie sprężania powinno przy nagrzanym silniku i maksymalnie ostwartej przepustnicy wynosić 0,7 Mpa. No i jak zapewne wiesz mniej niż 80 % tej wielkości kwalfikuje tłok+pierścienie+cylek do wymiany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:10, 20 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gniewny,
serdeczne dzięki. Zapewne nie wiedziałem
Czekałem tydzień na kranik - dziś jak go zakładałem ukręciłem dzyngol od baku. Czekam na gaźnik - mam nadzieję, że przy montażu nic się nie urwie.
Słowem prace na jakiś czas stanęły w miejscu i nie napszę, czy udało mi się rozwiązac problem gaśnięcia na wolnych przez kilka najbliższych dni.
Myślę, że można zamknąć ten wątek. Jeśli pojawi mi się coś nowego w kwesti tego silnika - założę nowy.
thx 4 all
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|