Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dane do ustawienia zapłonu z podkową i 3 płukiem Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 7:57, 17 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


spokojnie - to zwykły gaźnik, z agmotu. chciałbym trochę pojeździć tą maszyną a nie tylko siedzieć z nią w garażu Smile
prace nad tym silnikiem zacząłem gdzieś w kwietniu, maju 2007 i tak wolniutko mi to idzie; co nie znaczy że mi to pasuje. Teraz z wolna wyczerpuja mi się środki, czas i przekonanie co do dalszych zmian i ulepszeń. Owszem - może w przyszłości coś tam jeszcze pozmieniam. Teraz chciałbym zamknąć ten etap projektu i cieszyć się efektami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:28, 18 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ten gaźnik pewnie od simka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:19, 18 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


rozmawiałem dziś z super fachowcem do silników 2T (moim teściem:-) <w> i powiedział, że jeśli silnik nie ma odpowiedniej kompresji może gasnąć na niskich obrotach!!!
Niestety kartery w jakie składałem ten silnik nie były idelane. Kupiłem je z allegro - a wiadomo, co może być, jak kartery nie są do pary Smile

Dlatego pytanie - jaka powinna być kompresja w silniku Jawki (miałbym dostęp do przyrządu do mierzenia ciśnienia, to sobie zmierzę)? Chodzi o kompresję górną. Z dolną wolałbym nie mieć problemów, bo nie ma jak jej zmierzyć.
pozdrawiam
K_K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:45, 18 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


o ile dobrze pamiętam to chyba cos koło 8:1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 21:45, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:49, 18 Maj 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


9:1 ale to jest stopień sprężania.

Kri spróboj załatwić preparat do wykrywania nieszczelności. Ja nim znalazłem że miedzy głowica a cylindrem ucieka mi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:57, 18 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


mefi,
stopień sprężania to wiem, ale mi chodziło ile powinna wynosić kompresja
a co to za preparat - jakaś nazwa ?
K_K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:57, 18 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


po co preparat wystarczywoda z mydłem
ale zanim silnik sie nagrzeje

ewentyalnie białą bibułke przykładamy na połączeniach częsci
jak dmucha to zauważysz od razu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:09, 19 Maj 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ciśnienie sprężania powinno przy nagrzanym silniku i maksymalnie ostwartej przepustnicy wynosić 0,7 Mpa. No i jak zapewne wiesz mniej niż 80 % tej wielkości kwalfikuje tłok+pierścienie+cylek do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:10, 20 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Gniewny,
serdeczne dzięki. Zapewne nie wiedziałem Wink

Czekałem tydzień na kranik - dziś jak go zakładałem ukręciłem dzyngol od baku. Czekam na gaźnik - mam nadzieję, że przy montażu nic się nie urwie.
Słowem prace na jakiś czas stanęły w miejscu i nie napszę, czy udało mi się rozwiązac problem gaśnięcia na wolnych przez kilka najbliższych dni.

Myślę, że można zamknąć ten wątek. Jeśli pojawi mi się coś nowego w kwesti tego silnika - założę nowy.

thx 4 all
Kri_Kro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dane do ustawienia zapłonu z podkową i 3 płukiem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin