| Dane do ustawienia zapłonu z podkową i 3 płukiem | |
Wysłany: Pon 22:30, 12 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cześć,
może co niektórzy pamiętają moje posty sprzed paru miesięcy o 3 płuku przechodzącym przez zamek pierścienia i takie tam... Silnik złożony - co się dało to nowe - cacy ! Jest tylko jeden problem z normalnymi, fabrycznymi ustawieniami GMP i przerwy 1,2-1,4 moto nie chciało palić. Teraz przerwa jest ustawiona na 2, ale gaśnia na wolnych obrotach. Na wyższych miód malina
Słowem podkowa i tuning Sałka. Kto wie, jakie parametry powinno mieć wyprzedzenie i przerwa dla takiej konfiguracji silnika ? Proszę o wypowiedź praktyków, nie gawędziarzy
pozdro,
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:04, 12 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
do takiego silnika ustawienie musisz dobrac sam,poniewaz nie ma odpowiednika w polsce chyba,spytaj jeszcze tego goscia z czestochowy
wyprubuj ruzne ustawienie i zostaw najlepsze,nie widze innego wyjscia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| do ogar 2007 | |
Wysłany: Pon 23:36, 12 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogar 2007
ale w którym kierunku mam iść ?
K_K |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:07, 13 Maj 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerwa na 2mm? Mam nadzieję, że t były pomyłka i miałeś na myśli wyprzedzenie zapłonu, bowiem przerwa powinna mieć 0,4 mm - i dokładnie tyle.
Ustaw na razie dokładnie tak jak w oryginale, moim zdaniem fakt, że masz podkowę i 3 płuk zbyt wiele nie zmienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| do Szymon | |
Wysłany: Wto 22:05, 13 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon,
z książkowymi ustawieniami: 1,2-1,4 i 0,4 przerwy silnik nawet nie zaskoczył.
Kolega, z którym składam moto wyczytał gdzieś w necie, że są inne ustawienia przy zmniejszonej komorze (podkowa), ale nie było konfiguracji z 3 płukiem. Do tego opis był od innego moto, nie od Jawki. Teraz jest zmienione wyprzedzenie na 2 i odpala na kopa z podkręconym gazem, ale na wolnych obrotach gaśnie. Ma trochę wyższych i całkiem wysokich (ale bez przesady) pracuje baardzo ładnie,
pozdro,
Kri_Kro, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:51, 13 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może mój pomysł będzie drastyczny dla twojej kieszeni ale polecam rozejrzeć się za modułem zapłonowym... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:59, 14 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozesz zostawic na 2 mm i probowac z gaznikiem cos. albo mozesz zwiekszyc na 2,2mm i zobaczysz jak wtedy bedzie pracowal silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:00, 14 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podkręć muśróbke od obrotów to ci nie będzie gasł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:18, 14 Maj 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kris_kros,
Skąd wziąłeś wartość 1,2-1,4 mm?
Dobrym ustawieniem jest 1,8-2 mm, a więc masz ustawione tak jak seria.
Wątpię, czy zmniejszenie szkodliwej objętości skrzyni korbowej niesie za sobą wcześniejszy zapłon. Jeśli na 2 mm będzie dobrze - tak bym zostawił, tylko nie przesadź dając np. 2,5 mm - silnik może się wtedy mocno grzać, a 3 płuk tylko "pogorszy" sprawę, podnosząc znacznie maksymalne obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:59, 14 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z podkową i 3 płukiem mieszanka szybciej dostaje sie nad tłok.
więc powinno sie stosowac minimalnie większe wyprzedzenie zapłonu.
najlepszym rozwiązaniem, które stosuje sie w dzisiejszych mopkach jest moduł zapłonowy ze zmiennym kontem wyprzedzenia zapłonu.(robinson sprszedaje takie na allegro)
moim zdanie gasniecie na niskich jest spowodowane złym ustawieniem gaznika, podnies poziom paliwa w komorze pływakowej.
Powinno to dac bardziej bogatą mieszanke na niskich obrotach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:14, 14 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon- skąd wziąłem te dane ? A takiej śmiesznej książeczki, którą dali mojemu dzidkowi, w sklepie do tego moto:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
od tamtej pory trochę się pozmieniało (np. oktany w paliwie), więc może i masz rację, że teraz seria to 1,8-2. Tego nie wiedziałem - dzięki! Dziś nie miałem czasu, ale jutro może ustawimy na 2,1/2.2 Co do zapłonu z Allegro - myślę o tym od dłuższego czasu. Co do gaźnika - tak: już go nie lubię. To on najprawdopodobniej mi psuje szyki. Ważne, że odpala i jeździ
pozdro,
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:41, 15 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to przy tej konfiguracji masz jeszcze orginał,załatw cos o przelocie minimum 19 mm,powinien juz dac rade |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:26, 16 Maj 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo zamiast nowego rozwierć starego ikova do 19mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Pią 18:27, 16 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:35, 16 Maj 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cze,
postarałem się o nowy gaźnik. czekam na przesyłkę. mam ogromną nadzieję, że jak go założęto moje kłopoty się skończą.
pozdro 4 all
Kri_Kro, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:10, 16 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A zdradzisz, co to za gaźnik? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|