Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dane do ustawienia zapłonu z podkową i 3 płukiem Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dane do ustawienia zapłonu z podkową i 3 płukiem
PostWysłany: Pon 22:30, 12 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Cześć,
może co niektórzy pamiętają moje posty sprzed paru miesięcy o 3 płuku przechodzącym przez zamek pierścienia i takie tam... Silnik złożony - co się dało to nowe - cacy ! Jest tylko jeden problem z normalnymi, fabrycznymi ustawieniami GMP i przerwy 1,2-1,4 moto nie chciało palić. Teraz przerwa jest ustawiona na 2, ale gaśnia na wolnych obrotach. Na wyższych miód malina Smile
Słowem podkowa i tuning Sałka. Kto wie, jakie parametry powinno mieć wyprzedzenie i przerwa dla takiej konfiguracji silnika ? Proszę o wypowiedź praktyków, nie gawędziarzy Smile

pozdro,
Kri_Kro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:04, 12 Maj 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


do takiego silnika ustawienie musisz dobrac sam,poniewaz nie ma odpowiednika w polsce chyba,spytaj jeszcze tego goscia z czestochowy
wyprubuj ruzne ustawienie i zostaw najlepsze,nie widze innego wyjscia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
do ogar 2007
PostWysłany: Pon 23:36, 12 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Ogar 2007
ale w którym kierunku mam iść ?
K_K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:07, 13 Maj 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Przerwa na 2mm? Mam nadzieję, że t były pomyłka i miałeś na myśli wyprzedzenie zapłonu, bowiem przerwa powinna mieć 0,4 mm - i dokładnie tyle.
Ustaw na razie dokładnie tak jak w oryginale, moim zdaniem fakt, że masz podkowę i 3 płuk zbyt wiele nie zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
do Szymon
PostWysłany: Wto 22:05, 13 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Szymon,
z książkowymi ustawieniami: 1,2-1,4 i 0,4 przerwy silnik nawet nie zaskoczył.
Kolega, z którym składam moto wyczytał gdzieś w necie, że są inne ustawienia przy zmniejszonej komorze (podkowa), ale nie było konfiguracji z 3 płukiem. Do tego opis był od innego moto, nie od Jawki. Teraz jest zmienione wyprzedzenie na 2 i odpala na kopa z podkręconym gazem, ale na wolnych obrotach gaśnie. Ma trochę wyższych i całkiem wysokich (ale bez przesady) pracuje baardzo ładnie,
pozdro,
Kri_Kro,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:51, 13 Maj 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Może mój pomysł będzie drastyczny dla twojej kieszeni ale polecam rozejrzeć się za modułem zapłonowym...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:59, 14 Maj 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


mozesz zostawic na 2 mm i probowac z gaznikiem cos. albo mozesz zwiekszyc na 2,2mm i zobaczysz jak wtedy bedzie pracowal silnik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:00, 14 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


podkręć muśróbke od obrotów to ci nie będzie gasł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:18, 14 Maj 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Kris_kros,
Skąd wziąłeś wartość 1,2-1,4 mm?
Dobrym ustawieniem jest 1,8-2 mm, a więc masz ustawione tak jak seria.
Wątpię, czy zmniejszenie szkodliwej objętości skrzyni korbowej niesie za sobą wcześniejszy zapłon. Jeśli na 2 mm będzie dobrze - tak bym zostawił, tylko nie przesadź dając np. 2,5 mm - silnik może się wtedy mocno grzać, a 3 płuk tylko "pogorszy" sprawę, podnosząc znacznie maksymalne obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:59, 14 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


z podkową i 3 płukiem mieszanka szybciej dostaje sie nad tłok.
więc powinno sie stosowac minimalnie większe wyprzedzenie zapłonu.
najlepszym rozwiązaniem, które stosuje sie w dzisiejszych mopkach jest moduł zapłonowy ze zmiennym kontem wyprzedzenia zapłonu.(robinson sprszedaje takie na allegro)
moim zdanie gasniecie na niskich jest spowodowane złym ustawieniem gaznika, podnies poziom paliwa w komorze pływakowej.
Powinno to dac bardziej bogatą mieszanke na niskich obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:14, 14 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Szymon- skąd wziąłem te dane ? A takiej śmiesznej książeczki, którą dali mojemu dzidkowi, w sklepie do tego moto:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
od tamtej pory trochę się pozmieniało (np. oktany w paliwie), więc może i masz rację, że teraz seria to 1,8-2. Tego nie wiedziałem - dzięki! Dziś nie miałem czasu, ale jutro może ustawimy na 2,1/2.2 Co do zapłonu z Allegro - myślę o tym od dłuższego czasu. Co do gaźnika - tak: już go nie lubię. To on najprawdopodobniej mi psuje szyki. Ważne, że odpala i jeździ Smile
pozdro,
Kri_Kro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:41, 15 Maj 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


to przy tej konfiguracji masz jeszcze orginał,załatw cos o przelocie minimum 19 mm,powinien juz dac rade


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:26, 16 Maj 2008
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Albo zamiast nowego rozwierć starego ikova do 19mm. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Pią 18:27, 16 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:35, 16 Maj 2008
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


cze,
postarałem się o nowy gaźnik. czekam na przesyłkę. mam ogromną nadzieję, że jak go założęto moje kłopoty się skończą.
pozdro 4 all
Kri_Kro,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:10, 16 Maj 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


A zdradzisz, co to za gaźnik?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dane do ustawienia zapłonu z podkową i 3 płukiem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin