| dlaczego? :( | |
Wysłany: Czw 19:50, 07 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2006 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
zmienilem cylek na 60ccm i go dotarlem zrobilem juz ponad 500 km i jedzie tylko 55 na 13 zebatce. DLACZEGO dotarlem go dobrze!!! na poprzednim cylindrze jechala ponad 60 co jest nie tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:04, 07 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poustawiaj wszystko, typu: zapłon, gaźnik, zobacz natężenie hańcucha, zobacz czy nie hamuje hamulec itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:08, 07 Wrz 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
może wiecej docieraj ja docierałem jakies 1300 km i mi idzie jakies 70km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:24, 07 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2006 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystko jest dobrze poustawiane!!!!!!!! Pomocy zastanawiam sie nad zmiana na zwykly cylek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:30, 07 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom możesz spróbować i zobacz jak idzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:42, 07 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ustawjeszcze raz wszystko idealnie
dociśnij troche mocniej głowice(niekiedy jak jest lużna to wydmuchuje powietrze) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:04, 07 Wrz 2006 |
|
|
ArturSeXi |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz |
|
|
|
|
|
|
|
|
wojtas91 mówi dobze zrub tak jak on mówi . na iglicy ustaw tą miedzianą zawleczke na 2 rowek od gury sprubuj tez na 3 rowku i zmien swiece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:22, 08 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jaką masz świecę Powiedz dokładnie bo to ważne. Jak będzie za gorąca to to może być przyczyną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:37, 08 Wrz 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
a mam takie pytanie odblokowałes tłumik i kruciec??? I sprawdz pierscionki na tłoku bo mogły pęknąć, a i jeszce zobacz czy tłok załowżyłes szczałką w dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:05, 08 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2006 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
tlok jest strzalka w dol pierscienie cale (sprawdzalem). odblokowalem to i to a swieca 75 glowica dociagnieta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:33, 08 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to może kup kompletny estawnaprawczy do gażnika i wszystko wymień(może nie wyrabia na cylindrze 60)ale to pewnie nie gażnik
ustaw zapłon eksperymentalnie(ja też mam 60 cm3 i musiałem inaczej regulować bo nie ma pełnej mocy na normalnych ustawieniach) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:09, 09 Wrz 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
chej jak byś mógł powiedzieć ogar2007 jakie te ustawienia zapłonu są na cylindrze 60 bo ja go mam i nie mogo poprawnie ustawić zapłonu prosze bo mam na dobrym tak jak pisze w instrukcji i jest czarna świecam proszę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:41, 09 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To raczej za bogata mieszanka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:55, 09 Wrz 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie jest za bogata wiem że to żle ustawiony zapłon tak mi powiedział taki dziadek co sie zna bardzo dorze a mieszanke mam 1:50 i ustawiam i nigdy nie moge trafić a może to nie to ale najprawdopodobniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:26, 09 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
przerwa na platynkach przy 60 cm musi wynosić 0,5
i na świecy troche większa przerwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|