Wysłany: Pią 19:49, 09 Paź 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustaw zapłon na 1,8 przed GMP albo jak to nie pomorze to na 3,0 przed GMP. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:53, 09 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
młody "nie pi****l bo rodzinę powiększysz" zapłon dla jawki ustawia się około 1,5~1,7mm przed GMP.
PS: 3mm to w motorynce się ustawia, a nie w jawie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:56, 09 Paź 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja jeżdżę na tak ustawionym zapłonie bo na 1,8 to mi nie chce wcale odpalić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:05, 09 Paź 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody1432 napisał: | Ja jeżdżę na tak ustawionym zapłonie bo na 1,8 to mi nie chce wcale odpalić. |
Przyczyn jest wiele ale gdybys ustawil zaplon 1,8 - 2mm przed GMP i pokombinowal z gaziorem i innymi waznymi elementami to sie zaloze ze by palil |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:08, 09 Paź 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ma żadnych szans. Kombinowałem, cudowałem przez calutki tydzień i nic. Już ten silnik tak ma, inaczej niż 3 przed GMP nie będzie chodził. Ale koniec OT, nie o moim silniku mamy dyskutować tylko pomóc Grzess1995. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:20, 10 Paź 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde sory ale klega mogl sobie temat zalozyc a ja do tej pory nie dostalem odpowiedzi;/ POwtorze je jeszce raz. Ostatnio jak jechalem jawka to slyszalem pukanie w cylindrzeczy to oznacza ze bedzie trza do szlifu dac czy wystarczy dac pierscionki? odrazu mowie ze nie jest na dotarciu. POmocy! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:51, 10 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pierścienie zapewne dzwonią, ściągnij cylinder i sprawdź czy nie ma luzów na łożyskach korbowodu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:58, 12 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jeśli mam blaszke podgiętą w dół to w końu dostaje dużo czy mało paliwa bo też mam mało mocy na 3 i troszke więcej na 2 więc mało czy dużo ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:46, 15 Paź 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli blaszka jest w dół to dostaje "mało" paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:06, 29 Lis 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JA też mam proble z jawką mianowicie z olejem wlewam mixoul do mieszanki wlewam tyle ile czeba.Olej całkowicie sie nie spala bo tłumik jest cały w oleju. przerwe na świecy ustawiłem na 5mm.CZego to może być powodem?Może wlewać olej pół
syntetyczny???????Czeka m na szybką odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 14:11, 03 Gru 2009 |
|
|
DjFido |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Lis 2009 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Slawula9 napisał: | JA też mam proble z jawką mianowicie z olejem wlewam mixoul do mieszanki wlewam tyle ile czeba.Olej całkowicie sie nie spala bo tłumik jest cały w oleju. przerwe na świecy ustawiłem na 5mm.CZego to może być powodem?Może wlewać olej pół
syntetyczny???????Czeka m na szybką odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Człowieku, jakie 5mm??? Chyba 0,5mm. Jeśli cały czas używasz mixola to lej go w stosunku PB 1l-> Olej 20ml. I nie wiecej, chyba ze masz go na dotarciu. A tłumik przeczyść i oddław jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 17:57, 03 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mixolu nie lej bo to najgorsze gówno, sam używam olej do pil spalinowych STIHL [ten czerwony], leje w stosunku 1 : 50 czyli 100ml oleju na 5 litrów benzyny. Nie mam żadnych problemów z silnikiem, a motor mniej kopci i nie odkłada się tyle nagaru co przy zwykłym mixolu-s. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:01, 03 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jaki tłumik kurna przeczyścić jak on 2 tyg. temu był czyszczony człowieku ty nie wiesz na czym stoisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:39, 05 Gru 2009 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak dasz do końca gaz na wolnych obrotach to sie zamula czy idzie Grzess1995 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:32, 13 Gru 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
elo nie bede zakladal nowego tematu bo i tak to sie wiaze z ta sprawa ;] Czy zle ustawienie lancucha tez moze powodowac slaba moc? i jak tak to jak go lepiej ustawic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|