Wysłany: Nie 22:26, 13 Gru 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może po prostu silnik jest już przytarty?,ściągnij cylinder i oceń stan tulei i tłok [link widoczny dla zalogowanych] ,jeśli nie dasz rady ocenić to nie czyść cylindra od strony przylgni z głowicą,pokaż zdjęcia i my ocenimy stan rzeczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:37, 13 Gru 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podstawa to dobra spawarka i przyspawać łańcuch do zębatek
A tak serio to nie może być on zbyt napięty bo to tez zamula moto. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:20, 17 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tłumika dalej sie leje, cylinder się nie przyciera. moja jawka jak dostanie kopa to idzie 60km/h jak zaczyna ją przyduszać 48km/h max. Do cylindra zaglądałem z moim ojcem jak pomagał mi ją składać końcem wrrześnia i powiedział że wszystko jest ok. A on sie na tym zna. Raz musiałem pilnie jechać,patrze nie chce palić i nie ma iskry to wymieniłem kondenzator i wsadziłem rezerwowy. Może to problem kondenzatora i gdy ją przydusza traci iskre, gdy ją zapale ma kopyto możne nią kółeczka kręcić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:56, 22 Gru 2009 |
|
|
sasa1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 30 Mar 2009 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moja na pełnym gazie 3 biegu i na najniższym położeniem iglicy wyciągnęła 41 km
pomiar szybkości Gilera Runner
Jawa 50 is the best skuter is very BAD |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sasa1 dnia Wto 16:58, 22 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:05, 26 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdz iglicę przepustnicy. U mnie miała wyrobione rowki i sobie przeskakiwała luzno. Może stąd jest to mulenie i przyspieszanie. A jak się leje olej z tłumika to jest go po prostu za dużo w paliwie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzeniu dnia Sob 10:11, 26 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:49, 26 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teraz używam stihla i jest git.Muszę zmienić położenie iglicy , iglica jest nowa.Wczoraj byłem u sąsiada i powiedział mi że łożyska na wale są do wymiany |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Nie 19:49, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|