Wysłany: Czw 21:08, 06 Mar 2008 |
|
|
Damian909 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 20 Sty 2008 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzięki chłopaki za wszystko ale już rozwiązałem ten problem
Jak coś to będę pisał DZIĘKI  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian909 dnia Sob 21:25, 08 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 13:57, 02 Wrz 2010 |
|
|
vicek92 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2010 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co to było?
Mam tak samo w swoim chińskim 4T. Ciężko odpala, a jak już się uda to ledwie chodzi i minimalna dawka gazu go gasi. Filtr powietrza wyczyszczony już, a nawet wyjmowany nie pomógł. Świeca nowa ma z 5 dni.
Jak sobie poradziłeś z tym? ;> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:39, 04 Wrz 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W poprzednim tygodniu miałem ten sam problem. A więc tak: zobacz czy gaźnik nie jest zasyfiony(możesz wyregulować), zobacz czy kondensator dobrze styka się z magneto(jeśli się dobrze nie styka to jest tego wina bo ma za słabą moc, jeśli się dobrze styka a masz ten problem to wymień go), zmniejsz dawkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez athlonikan dnia Sob 10:39, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|