| Dosyć niska predkośc - Jawa 50 Mustang | |
Wysłany: Pią 22:32, 03 Wrz 2010 |
|
|
mimi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panowie, ratujcie, moja Jawa jedzie ok. 40~45 km/h, w porywach do 50. Jak na czeską jawę to trochę mało (według mnie),co mogę zrobić zeby poprawić osiągi? Wiem, ze trzeba bedzie wyczyścić głowicę i tłumik z nagaru, w cylindrze zbyt wielkich rys nie zauważyłem. Mozliwe, że źle ustawiony jest też zapłon. Co jeszcze mozna zrobić, żeby poprawić prędkość??
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem, czy na tym zdjęciu się czegoś dopatrzycie, ale jednak wstawię:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:53, 03 Wrz 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustaw zapłon , wyreguluj gaźnik,zmień pierścionki i powinno śmigać.Sprawdź czy nie masz przytkanego wydechu.A jaką masz zębatkę zdawczą??
EDIT:No to masz dobrą taką neutralną,bo na 13z jawka była by szybka ,ale słaba |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Pią 22:57, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:55, 03 Wrz 2010 |
|
|
mimi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:06, 04 Wrz 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A oblokowany masz kruciec ssący ?
Btw ja na swojej Jawce leciałem 70km/h jedynie na oblokowanym króćcu rozregulowany jikovie oraz zębatce zdawczej 12z. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:30, 04 Wrz 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mimi, ustaw zapłon i wyreguluj gaźnik. To moja rada na początku miałem ten sam problem z jawą 50 Typ 23p Mustang. Zrobisz te czynności to powinno pomóc a jak nie pomoże to albo musisz odblokować kruciec ssący, lub wymienić pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez athlonikan dnia Sob 10:30, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:35, 04 Wrz 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niech najpierw zobaczy króciec i odblokuje go w razie potrzeby, jak to nie przyniesie oczekiwanego skutku, można się pobawić w czyszczenie i regulacje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:54, 04 Wrz 2010 |
|
|
mimi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
króciec mam odblokowany, kolanko wydechu nie wiem, ma 10 cm, jak trzeba to skrócę, dziś będę czyścił wydech i głowicę z nagaru zobaczymy jaki to przyniesie efekt. aha, możliwe ze trochę niższa kompresja jest z powodu brkau uszczelki pod głowicą. Mozna dokupić taką uszczelkę osobno??
EDIT:
ehh, ale odje*ałem ;/
wiem że wielu nazwie mnie debilem itp., ale nie dbam o to..
dziś jak zdejmowałem glowicę do czyszczenia to zdjąłem cylinder. Jak go później wkładałem, to się połamały pierscienie, kawałek jednego gdzieś wpadł w trawę. no nic, mówię ojciec przyjedzie to dopiero będziemy coś działać, no złożyłem to do kupy, z kopa nie palił(to chyba przez słabą kompresję tak?), ale jak go wziąłem na zapych zapalił, normalnie się wkręcał na obroty, ale był baaardzo słaby. I teraz zastanawiam się, czy lepiej kupić cały komplet (nowy cylider, tłok itp.) czy może same pierścienie nowe kupić? Tłok mam dwupierścieniowy. I teraz tak: ta uszczelka pod cylindrem (ta przy skrzyni korbowej) była wykonana z papieru, jakaś zielona, chyba dorabiana (?), pierścienie luźno latały w tych rowkach, czy tak miały być? Jak go odpalilem nie bylo słychać żadnego brzęczenia, tylko na wolnych obrotach mogłem usłyszeć miarowy stukot, taki cichy, którego nie bylo jednak wcześniej.
czasem to się zastanawiam czy tego nie sprzedać w cholerę i w ogole nic nie miec... jak myslicie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mimi dnia Sob 17:43, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:36, 04 Wrz 2010 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kup nowe pierścienie i bedzie ok ja w ogarze jak miałem zdarte pierścienie to na trójce nie mogłem jeździć bo był tak słaby:) pozdro>>> |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evolution5147 dnia Sob 19:37, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:36, 04 Wrz 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Temat uszczelki był wałkowany, DO JAWKI NIE DAJE SIĘ USZCZELKI POD GŁOWICĘ.
zrób zdjęcie świecy jak trochę pojeździsz tak aby było widać elektrody, możliwe ze jest zły skład mieszanki
edit:
Wsadź palec do cylindra i zobacz czy wyczuwasz pod palcem próg na gładzi u góry cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 21:38, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:13, 06 Wrz 2010 |
|
|
stiepanek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja niemiałem uszczelki pod głowicą i mi gdzieś kompresja pitała.
Wiec mam bardzo cienkiutką uszczelkę aluminiową i jest ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:38, 06 Wrz 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na temat tej uszczelki to rozmawiałem z mechanikiem (kolegą ojca),dawniej naprawiał motocykle i powiedział mi że uszczelki pod głowicą były tylko w ogarach 200 , a w jawkach na 100% nie było.Tak mi powiedział nie odpowiadam za jego słowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:24, 06 Wrz 2010 |
|
|
mimi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale na glowicy jest mały ubytek, przy jednym z otworów na sruby, to chyba lepiej dać uszczelkę?
a to zdjecie swiecy:
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=de5785462d54bf2c][/url
mnie sie wydaje ze jest taka jak powinna byc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mimi dnia Pon 17:28, 06 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|