| duuuuuuuży problem z jawka mustang | |
Wysłany: Sob 18:03, 02 Sty 2010 |
|
|
hired |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam moja jawa od dłuższego czasu nie chce palić/jeździć. Niekiedy zapali ale bez filtra(z filtrem nie chce. Uszczelki gaźnik<króciec<cylinder są i nie powinien łapać lewego powietrza. Niekiedy trzeba jej pomóc zalewając benzynę do cylindra. Jak zapali i ma obr. wysokie i niskie i wrzucę jedynkę nie chce jechać. Wymieniłem kabel WN cewke zapłonową fajkę ustawiałem zapłon jest ładna niebieska iskra . Proszę o pomoc z góry dziękuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:13, 02 Sty 2010 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może styki przerywacza wypalone/zaśniedziałe? Przeczyść papierkiem ściernym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:15, 02 Sty 2010 |
|
|
hired |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
przetarłem i iskra sie zrobila wieksza a zapomnialem wspomniec ze jest iskra na platynkach i jak ruszalem kolem na biegu (kopniak nie dziala) dotknolem cewki zaplon. to prad kopal |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:27, 02 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bez filtra powietrza motoru się nie odpala, więc koniecznie załóż nowy wkład, nawet to może być przyczyną. Na platynach ci nie powinno nic iskrzyć. Od tłumienia tych przeskoków jest kondensator więc go wymień, najlapiej na nowy. Może źle wyregulowany gaźnik? Ustaw zapinke na 2 rowku od góry, wsadź świecę o ciepłocie F75 i na przerywaczu ustaw przerwę 0,4mm a na świecy 0,5mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:37, 02 Sty 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A dysze jak bys wyczyścił? Spróbuj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:42, 02 Sty 2010 |
|
|
hired |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dysze drozne bo sprawdzalem... moze ten gaznik do d**y |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:46, 02 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już to może być niewyregulowany. Ustaw dobrze blaszkę na pływaku i iglice. Sprawdź jeszcze połączenia z cylkiem itp. A jaką masz kompresje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:49, 02 Sty 2010 |
|
|
hired |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raczej ok nie mam urzadzenia do sprawdzania kompresji ale sa wszystkie pierscionki bo jawka u poprzedniego wlasciciela miala remont i jezdzila ze 2 tyg. temu normalnie .. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:14, 02 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nawet na kijowo wyregulowanym gaźniku i na słabej kompresji by jechała, ustaw zapłon na 1,7 mm przed GMP i tak jak kolega wyżej pisał wymień kondensator.
Iskrzenie na platynkach jest rzeczą normalną ponieważ płynie tam wysoki prąd i w momencie rozwarcia styków tworzy się łuk elektryczny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:54, 03 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może przepustnica jest wyrobiona ? albo iglica sprawdź ugład paliwowy tak ci powiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:52, 04 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hej ja mialem podobny problem byla iskra ladna fioletowa duza a nie palil jak wlalem na cylinder benzynki to odpalil ale na chwile zmienilem kondensator od wsk i teraz smiga |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:38, 05 Sty 2010 |
|
|
hired |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sorry za offtopic ale czy od malczana bedzie pasowal kondensator ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:41, 05 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Od byle czego możesz być możesz nawet z pralki zajumać, każdy będzie dobry. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:07, 08 Sty 2010 |
|
|
hired |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wymienilem ten kondensator jawka zapala nawet z flitrem ale jak sie jej odejmie gazu i probuje dodac to gasnie albo jak sie wrzuci luz
edit.
dluzsza dysza musi byc wkrecona do konca ze nie widac gwintu ??? bo u mnie widac i nie chce isc dalej |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hired dnia Pią 18:19, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:14, 08 Sty 2010 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nic nie szkodzi. Znaczy, że weszła do oporu. Gwint może być widoczny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzeniu dnia Pią 19:15, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|