 | duże obroty |  |
Wysłany: Pon 20:43, 18 Kwi 2011 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
siema mam problem z ustawieniem obrotów mianowicie jak odpale silnik zaczyna sie wkrecac na duze obroty (na polowe z mozliwych) i nie wiem jak to zmienic>> probowalem juz odginania blaszki, wymienilem zimering od strony wirnika, lika sie nie blokuje wiec nie wiem co juz moge poprawic>>help me!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 20:54, 18 Kwi 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ustawiałeś iglicę ?? może lewe powietrze lewe łapie ?? albo linkę masz za bardzo naciągniętą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:08, 19 Kwi 2011 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może linka poszarpana i manetka się do końca nie odkręca :P
poluzuj śrubką linkę od gazu tam gdzie wchodzi do gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:40, 19 Kwi 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lewe powietrze łapie lub linka ci się zacina |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:15, 19 Kwi 2011 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
linka napewno sie nie zacina a przepustnica opuszcza sie do konc, jak bede mial czas nagram film i wszystko zobaczycie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:33, 19 Kwi 2011 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a masz zatkaną tą dziurkę między króćcem a gaźnikiem ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:39, 19 Kwi 2011 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jesli chodzi ci o ta od przelewania to nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:44, 20 Kwi 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:50, 20 Kwi 2011 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zatkaj tą dziurkę i uszczelnij tą rurę od filtra powietrza ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:24, 20 Kwi 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Łapie pewnie lewe powietrze, dobrze wszystko uszczelnij, gażnik jak najlepiej, również połączenie krućca z gażnikiem i tak jak kolega up dobrze nałóż tą gume od filtra powietrza żeby nie zlatywała podczas jazdy... A może masz śrubkę od obrotów mocno wkręconą, chociaż przecież przepustnica opada, ale dla pewności odkręć ją np. z 4 obroty i zobacz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:22, 20 Kwi 2011 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dokładnie bylo to sruba od regulacji oborotow bo mam zwykla wkrecona i sie sama obracala i przepustnica minimalnie była w górze> dzieki wszystkim za rady pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:16, 23 Kwi 2011 |
|
|
tebich |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 17 Kwi 2011 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czyli ta dziurka miedzy gaźnikiem a króćcem ma być zatkana ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:38, 23 Kwi 2011 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja jej nie zatykam bo uważam ze ta dziurka jest za mala ze by łapał lewe powietrze a po drugie to zapobiega zalaniu silnika przy przelewaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:56, 26 Kwi 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie nie tamtej nie zatykaj ponieważ przez nia wylatuje paliwo jak jest za duzo ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|