| Dużo różnych problemów - Jawa 50 typ 23p (Mustang) | |
Wysłany: Pią 13:51, 10 Kwi 2009 |
|
|
gRUBY dZIK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymieniłem chyba wszystkie
I. Nie można wrzucić 1 biegu, bo szarpie do przodu i gaśnie. Udaje się tylko wtedy, kiedy równocześnie popycha się motor do przodu.
II. Jak się za bardzo zwolni to gaśnie (Nawet na 1).
III. Ma małą moc.
IV. Osiąga tylko 40 km/h.
V. Szybko się przegrzewa.
VI. Nie można go odpalić po przejechaniu tylko 1-2 kilometrów.
VII. Tylne światło nie działa (To nie jest wina przepalonej żarówki bo wymieniałem ją razem z oryginalnym pękniętym kloszem), a przednie działa bardzo słabo.
Jest to pierwszy motorower, z jakim w ogóle mam do czynienia. Liczę na waszą pomoc i porady |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:16, 10 Kwi 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do 1 to moze sprzegło nie trzyma a światła to pewnei cewka wysokiego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:28, 10 Kwi 2009 |
|
|
gRUBY dZIK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po wymianie cewki w ogóle nie chciał odpalić
Co mam zrobić, żeby naprawić to sprzęgło? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gRUBY dZIK dnia Pią 14:30, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:37, 10 Kwi 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
były juz tematy o sprzegle to poszukaj sobie a kondensator masz nowy i dobrze masuje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trociu dnia Pią 14:38, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:59, 10 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1)regulacja sprzęgła
2)możliwe że się zalewa lub źle ustawiony zapłon, sprawdź jakiego koloru jest świeca
3)spowodowane może to być zużytym cylindrem i pierścieniami
4)patrz punkt 3)
5)wirnik może trzeć o cewki lub za mało oleju w mieszance
6)...
7)walnięta cewka świetlna, przerwany kabel lub słaba masa
trociu cewka wysokiego napięcia nie daje prądu na światła tylko do cewki butelkowej a później na świece |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Pią 15:00, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:57, 10 Kwi 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do punktu III, IV i V to morze być źle ustawiony zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:13, 10 Kwi 2009 |
|
|
gRUBY dZIK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki
Kondensator jet stary, a co do reszty to sprawdzę do poniedziałku.
W podobnym przypadku (VI - nie odpala po 5 minutach) pomogła wymiana świecy. Kupić nową? Co o tym sądzicie?
Chciałem zobaczyć czy tarcze i popychacz są w porządku, ale odkręciłem dekiel i nie wiem co dalej, jak to rozkręcić. Czy potrzebny jest do tego jakiś specjalny klucz? Przy okazji sprawdzę też pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gRUBY dZIK dnia Pią 18:03, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:08, 10 Kwi 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzęgło rozbierasz wymontowując segerki z nad sprężyn po czym wysuwasz tarcze razem z łańcuszkiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 19:08, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:58, 10 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Żeby sprawdzić pierścienie musisz ściągnąć cylinder, a co do grzania się silnika i mocy to jest możliwe że łożyska na wale kończą swój żywot. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:29, 10 Kwi 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem za dużą przerwe na świ3ecy i też po około 1, 2 kilometrach tracił całkowice moc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:18, 11 Kwi 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już pisano:
I - sprzęgło
II - też raczej sprzęgło
III - przyczyny mogą być różne, np. zapłon albo tak jak juz było wspomniane coś z tłokiem albo cylindrem
IV - zapłon (najprawdopodobniej)
V - jw.
VI -zapłon
VII - może gdzieś jest zwarcie, któraś z cewek świetlnych poszła, albo masz 21 watt z tyłu jak ja teraz i słabiutko świecą oba
Ale właśnie. Jak to jest z tym grzaniem się jawki? Moja tez po kilku min. jazdy jest gorąca w h** a romet kumpla może jeździć 1h i jest tylko ciepły.
Oleju w skrzyni i mieszance tyle ile ma być, łożyska raczej w porządku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon93 dnia Sob 9:22, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:27, 11 Kwi 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do Szymon93: To że się Jawka grzeje to może byc źleustawiony zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:01, 11 Kwi 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem, że to może być zapłon, ale próbowałem już na wielu ustawieniach i świeca jest brązowa - a silnik gorący. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:59, 11 Kwi 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak wyżej: łożyska na wale siadają. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:36, 15 Kwi 2009 |
|
|
gRUBY dZIK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W poniedziałek zdążyłem tylko wykręcić świecę i zrobić zdjęcia.
Niestety mogę coś zrobić przy motorze raz na tydzień bo w domu nie mam gdzie go trzymać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gRUBY dZIK dnia Śro 10:45, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 9 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|