Wysłany: Sob 12:47, 29 Gru 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jacie poprość tate żeby wyjechał autem i wyjmij motor zmień faje i spubuj zapalić !!
I zdaj relacje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 17:57, 29 Gru 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
PatrickM napisał: | A świeca ma oznaczenie B8HS... |
Na początek wymień fajkę na taką jaka była poprzednio i zmień świecę na Iskrę F-80 lub jej odpowiedniki (np. NGK B7HS).
NGK B8HS to odpowiednik Iskry F-100 czyli świecy o wiele za "zimnej" stąd mogą być te kłopoty z odpalaniem szczególnie na zimnym silniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Sob 17:58, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 17:28, 30 Gru 2007 |
|
|
PatrickM |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 16 Paź 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Założyłem tą starą fajkę. Kopałem, kopałem i nic. Aż mnie noga rozbolała. Może to dlatego że w garażu było około 0*C. Na chwile złapała ale tak na pół sekundy i tyle. A na tej świecy dobrze pallia z początku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PatrickM dnia Nie 17:29, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:43, 30 Gru 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to z zapychu,albo niech cie ojciec samochodem pociąga  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 18:08, 30 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak motor jest zimny to czasami moze trudno złapać, co do tych fajek, to zobacz w środku w fajce tej starej(nie tej świecącej) jak sie tam sprawuje taka blaszka która po włożeniu świecy jak by ja zaciska.Może cos z nia nie tak, sprawdź tej przewód od fajki , jak sie wkręca , czy dobrze na tą śrubeczke i czy tak śrubka w fajce dobrze sie trzyma, nie "lata" itd. Ja osobisce nie popieram kupować swiecacych fajek, nic do nie daje, po za tym że świeci, "To co ładne, nie zawsze jest dobre " i mysle ze tyczy sie to nie tylko motoryzacji, ale i tak że dziewczyn
Spróbuj jeszcze na innych świecach, tak jak gniewny powiedzial , na cieplejszych, np. Iskra F-80 albo F-75.Ja jeździłem na F-95 i motor zawze chodzil dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 20:42, 30 Gru 2007 |
|
|
PatrickM |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 16 Paź 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiesz, ale to metoda prób i błedów. Przez zime nie będe jeździł na pewno, a w takim mrozie w jakim próbowałem zapalic jawe to nawet nowe skutery z starterami nie łapią. Jak sie zrobi cieplej to wyciągne jawe i spróbuje ponownie. Tylko dreczy mnie pytanie co może szwankowac i być nie tak.
A co do tego: "To co ładne, nie zawsze jest dobre ", Jawa jest piękna i jest dobra, ba powiedziałbym że doskonała...  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 23:38, 30 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Problem z zapaleniu motoru to często sprawa dobrego przelania-Mam gdzieś w ŚM artykuł o prawidłowym rozruchu motocykli. Chodzi mniej więcej o to że motor czasem lubi dłuższe przelewanie. Ja to robie tak-przelewam, leje się z gara(tego w gaźniku), kopne. Zapalił to jade, nie-przelewam go jeszcze troche. I aż do skutku. Piszą też że można kopać i przelewać jednocześnie-wtedy ciężko zalać silnik ale ja sobie tego w jawce nie wyobrażam Kilka rad z tego artykułu przetestowałem i naprawde działają Może to że odpala dopiero na popych to dlatego, że paliwo nie dotarło jeszcze do cylindra a jak wiadomo na sucho nie zapali. Po chwilowym pchaniu mieszanka zostaje zassana i silnik gwałtownie łapie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 11:01, 31 Gru 2007 |
|
|
PatrickM |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 16 Paź 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To ja przedtem Jawę zapalałem bez przelewania. I chyba wiem już o co chodzi. Bo jak zapalała bez przelewania to był kranik taki kupowany lało się z niego niemiłosiernie, a na dodatek nie trzymał dobrze paliwa i po prostu leciało do gaźnika. Wiec jak tak całą noc ściekało to rano zapalała. A teraz mam kranik samoróbkę (kiedyś zapodam fotkę na PJ albo na forum) , a on na prawdę idealnie trzyma paliwo i ani kropelki paliwa nie puści do wężyka. Może to dlatego... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 11:11, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prawdopodobnie tak, bo silnik był zimny i go zalewalo rano i nie mogłes odpalic, dobrze by bylo to sprawdzic, jak bys mial stary kranik byś zaożył na noc i rano przyszedł zobaczy czy jest swieca mokra, na bank by byla mokra i dlatego nie palila, a z pycha pali tak jak pisales, bo jak popchasz to musi jechac ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:04, 31 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mateusz, on napisał że jak bena się lała to palił a teraz nie przelewa i nie pali. Coś ci się pomieszało Ale spróbój, zdasz relacje, a jak pomogło to na dole jest taki link "pochwal posta"  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:08, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A no tak rzeczywiscie, a ty nie wyłudzaj pochwał )) źle przeczytalem ,pewnie za szybko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:11, 31 Gru 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moja nawet przy temperaturach ok. -5 `C stojąc całą noc pod wiatą rano zapalała od pierwszego kopnięcia co prawda do czasu jak się trochę rozgrzała nie trzymała obrotów ale później było OK. Więc dobrze ustawiony gaźnik, właściwa świeca, ustawienie zapłonu, dobra kompresja i pali nawet w mrozy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:51, 31 Gru 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja jak bym po zgaszeniu jeszcze przelał i kopnął pare razy to dopiero na drugi dzień za 1 zapali bo tak to nie da rady za 1.Nawet po przelaniu dopiero za 2,3 pali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|